Jön az igazi pénzes kaszinó Facebookra

2013.07.10. 11:46

A Farmville-játékokkal milliárdossá, és a közösségi oldalakon futó játékok királyává lett Zynga bemutatta, mivel támadja meg a Facebook milliárdos felhasználói táborát: a ZyngaPlusPoker és a ZyngaPlusCasino valódi pénzzel működő póker- és kaszinójátékokkal, egyelőre csak Nagy-Britanniában, a szerencsejátékokat szabályozó szigorú nemzetközi törvények miatt. Ha sikeres a kísérlet, számíthatunk arra, hogy jogászok hadseregével próbálja majd a cég a többi piacra is bevinni a közösségi kaszinót, ami a játékosoknak valódi pénzbe kerül, de valódiak a megnyerhető összegek is. Szakértők szerint ez nem csak feltámaszthatja a világon pár éve körbefutott, de mára kissé lecsillapodott pókerőrületet, de sokkal több emberhez juttathatja el, és ezzel még nagyobb üzletté változtathatja azt.

zynga-rmg-2

A Facebook brit oldalán induló, valódi pénzes kaszinó a Bwin.party brit online szerencsejátékos céggel kooperációban fut majd, és  hasonló lesz, mint a már régóta sikerrel üzemelő Zynga Poker, azzal a nagy különbséggel, hogy a játékosok nem csak vehetnek valódi pénzért zsetonokat, de az vissza is válthatják igazi pénzre. A grafikai megvalósítás gyökeresen más látványvilágot hoz majd, mint a játékpénzes kaszinó adott, hogy nehogy valaki összekeverje a kettőt.

A webes és letölthető változatok Angliában már április óta futnak tesztüzemben, de a facebookos és mobilos verziók összehasonlíthatatlanul nagyobb közönséghez juthatnak el. A játékosoknak igazolniuk kell hogy elmúltak 18 évesek, olyan helyen élnek, ahol az online szerencsejáték nem ütközik számukra törvénybe, és letétbe kell helyezniük a játékra szánt összeget a Bwinnél, amiből aztán játszhatnak a virtuális kaszinóban. A sima pénznyeremények mellett a Zynga nagyszabású bevezető kampánnyal készül a kaszinója népszerűsítésére, igazi kaszinókkal közösen: lehet majd többek között luxus-kaszinóhotelekben ingyen éjszakákat és vacsorákat is nyerni. A nyeremények kezelése, kifizetése, adózása, mind a bevált brit törvények mentén történik majd.

A Zynga 2012 óta próbál a valódi pénzes szerencsejátékaival belépni a Facebookra, ahol a Farmville-lel, és annak klónjaival már hatalmasat kaszált, de az elmúlt időben alaposan megcsappant az egykori slágerjátékok népszerűsége (elsősorban azért, mert nem sikerült a mobil platformokra áttelepülni velük). Az ilyen játékokat technikailag nem nehéz kivitelezni, nagy hangsúlyt kell viszont fektetni a biztonságra, elvégre ahol valódi pénzek forognak, ott szükségszerűen feltűnnek a csalók, hekkerek és adathalászok is. Ezen felül azonban leginkább a marketingen múlik, miből lesz siker és miből bukás, a Zynga pedig ilyen szempontból hazai pályán van a Facebookon, hiszen rengeteg embert tud megszólítani az egykori játékait kipróbálók között, és egyébként is bejáratott reklámstratégiái vannak a Facebookon, ahol több pénzt költ hirdetésre, mint bármilyen másik vállalat a világon.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM