A Facebook több mint három évvel bevezetése után megszünteti saját emailszolgáltatását, mert azt gyakorlatilag senki nem használta. Ha nem lenne ismerős: minden regisztrált felhasználó kapott egy [felhasználónév]@facebook.com felépítésű címet (amit azért aktiválni kellett), az ide küldött levelek pedig a közösségi oldal belső üzenetküldőjében landoltak.
A közösségi oldal szerint azért is szűnik meg a cím márciustól, mert így jobban tudnak koncentrálni az üzenetküldés mobilos élményére. A @facebook.com-os címre érkező leveleket mostantól az oldalon megadott elsődleges emailre továbbítják majd, de ez az opció kikapcsolható.
A facebookos emailcímeket sosem kezdték el tömegesen használni az internetezők, és sokan mérgesek lettek, amikor 2012 közepén a Facebook megpróbálta alapértelmezettre állítani azokat. Ennek maradványa, hogy a legtöbb ember profiloldalán látszik a sosem használt cím.
A szolgáltatás 2010. novemberi bevezetésekor Zuckerberg azt nyilatkozta, hogy az üzenetküldő rendszert 1,2 milliárd felhasználó használja, erre építik rá saját emailjüket, mely nem akar versenyezni a Yahooval, a Google-lel és a Microsofttal, inkább kiegészítené azok szolgáltatását. A Facebook-alapító azt várta, hogy az időben eltérő emailek helyett valós idejű kommunikációra váltunk, de egyelőre úgy tűnik, az emailt sosem fogjuk lecserélni, hiába régi megoldás.