Az amerikai Millward Brown piackutató szerint húsz százalékkal esett az Apple márkaértéke, ezzel pedig leesett a trónról, már nem a legértékesebb márka a világon. Az Apple márkájának értéke 148 milliárd dollárra csökkent, míg a Google-é negyven százalékkal nőtt, és most 159 milliárd dollárt ér.
A piackutató igazgatója, Peter Walshe szerint a Google növekedését annak köszönheti, hogy átalakítja a piacokat, olyan dolgokkal, mint például az önvezető autók, a légballonon küldött internet, vagy éppen a Google Glass. Az Apple-nek ezzel szemben telefonjai, tabletjei és pécéi vannak csak.
Maga a technológiai ipar továbbra is jól teljesít az ilyen számításokban: a harmadik hely az IBM-é. a negyedik pedig a Microsofté, míg az amerikai mobilszolgáltató, az AT&T a nyolcadik, a tizedik pedig az Amazon.
A legnagyobb meglepetés talán a kínai Tencent portál a 14-ik helyen. A listán csak 21-ik a Facebook, és 29-ik a Samsung.