Most látszik igazán, hogy mekkora ellenszélben dolgozik a Microsoft, amikor a Surface tabletet kell népszerűsíteni. A Fox News hírstúdiójában egy óriási Surface-t állítottak, fel, és a tévétársaság stúdióit működő tabletekkel is felszerelték, hogy azok mindig a nézők előtt legyenek. Hogy mindezért mennyit fizetett a Microsoft, azt nem tudni, de sejthetjük, hogy nem keveset.
Az még viszonylag kis botlás volt, hogy az egyik NFL-es tudósító csak iPad-szerű eszközként emlegette a tabletet, de az már konkrét pofára esés, hogy amikor a CNN-en az Egyesült Államok szenátusi választási eredményeit elemezték, a kommentátorok csak állványként használták a Surface-eket, hogy ne dőljön el a saját iPad tabletjük.
Lehetne ezt szépíteni azzal, hogy a Surface-nek saját kihajtható lába van, ezért külön tok és állvány nélkül is megáll az asztalon, de ennél sokkal erősebb érv, hogy a hétköznapi felhasználók, ha választhatnak, nem a Surface-t nyomkodják, még akkor sem, ha reklámszerződés kötelezné őket erre.