A Linkedint másolja a Facebook

2015.07.29. 16:19

A Facebook lenyúlja a felhasználók címkézését a LinkedIntől, legalábbis néhány profiloldalon már tesztelik a szolgáltatást. A Linkedinen, a Facebook szakmai változatán a funkció arra való, hogy a felhasználóknak kirajzolódjanak a szakmai készségeik: meg lehet adni valamit, aztán mások szavazhatnak rá, ebből kialakul valamilyen sorrend.

A Facebook megerősítette a Verge-nek, hogy tesztelik a szolgáltatásit. „A profilcímkék kreatív eszközök, amelyekkel te és a barátaid címkézhetik a profilodat, kiemelhetik azokat a dolgokat, amik leírnak, amiket szeretsz”. A szolgáltatást egy belsős programozási maratonon hozták létre, ezzel nemcsak saját magunkat, hanem barátainkat is felcímkézhetjük, de csak az a címke fog megjelenni a profilon, amit visszaigazolnak. Címkének bármit be lehet írni, akár szmájlikat is.

Akit felcímkéznek, értesítést kap az oldaltól, és eldöntheti, hogy elfogadja-e a címkét. Ha nem, akkor egyszerűen eltűnik. Ha viszont elfogadjuk, lájkolni is lehet majd a címkéket, és a legtöbb lájkot kapott címkék lesznek legfelül, akárcsak a Linkedinen. A szolgáltatást egyelőre Új-Zélandon tesztelik, a Facebook nem közölte, más országok mikor próbálhatják ki.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM