![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
A kínai okostelefonokat gyártó cég, a Xiaomi nem árulja el, hány mobilt adtak el tavaly. Pedig eddig minden évben közzétették a számokat. Volt is mit, mert óriási volt a növekedés.
A Xiaomi 2012-ben még 7,5 millió mobilt adott el világszerte, 2014-re ez 61 millió darabra emelkedett, még tavaly is túllépték a 70 millió darabot. Idén azonban nem árulják el az eredményt.
Lei Jun vezérigazgató azt írta alkalmazottainak egy levélben, hogy a cég túl gyorsan nőtt az első években. Túlságosan is előretörtek, ideje lassítani, fejlődni néhány területen, hogy fenntartható legyen a fejlődés a jövőben.
De inkább arról lehet szó, hogy nem sikerült akkora ugrást elérni tavaly, mint a korábbi években, ezért nem kötik a nyilvánosság orrára a számokat. Persze semmi meglepő nincs ebben, a többi cég ugyanezt csinálja.
Az Amazon például folyamatosan azt állítja, hogy a legújabb Kindle bestseller lett, de még soha nem tett közzé számokat, hogy mennyit adtak el belőle. Az Apple is csak az iPhone-eladásokat kommunikálja, az Apple Watchról mélyen hallgat. És hiába tudjuk, hogy pontosan mennyi PS4-et adtak el, arról nincsenek hírek, hogy állnak a VR headsetek eladásai.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)