Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA frissítés után meg lehet adni majd, hogy milyen keresőkifejezéseknek megfelelő találatok ne jelenjenek meg a hírfolyamunkban, a némítás automatikusan 30 napig lesz érvényes.
Ez nagyjából annak a tavalyi fejlesztésnek a kiterjesztése, amivel időlegesen a megunt ismerősök és csoportok posztjaitól lehet megszabadulni, anélkül, hogy kikövetnénk az illetőt.
Az új „Keyword Snooze” gomb még nem él, majd a következő Facebook-frissítésnél fog aktiválódni. Egyszerűen a posztok jobb felső menüjében lesz egy olyan lehetőség, hogy a posztból automatikusan felkínált kulcsszavak egyikére-másikára klikkelve beállítsuk, hogy milyen hírekkel nem szeretnénk a következő egy hónapban találkozni. Ez nem érinti a kapcsolódó reklámokat, azokat akkor is látni fogjuk, ha nem szeretnénk.
Előfordult már, hogy el kellett olvasnod egy spoilert a neten, mielőtt láttad volna a sorozatod legújabb epizódját? Vártál már éveket egy filmre, hogy aztán a kedvenc bloggered árulja el a sztori végét? Mindannyiunkkal megtörtént. Hogy megelőzzük a jövőbeli szívrohamot, elkezdtük tesztelni a hírfolyam szabályozásának soron következő bővítését, a Keyword Snooze-t
– promotálja az új fejlesztést a Facebook saját blogján. Arról, hogy ez mikor lesz mindenkinek elérhető, még nincs információ.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM