Az Adverticum Zrt. online hirdetéskiszolgáló programja – amely havonta mintegy 12 milliárd internetes hirdetés megjelenését és az azok nyomán bekövetkező kattintásokat, vásárlói akciókat menedzseli – megújult, és új szoftver veszi át a közel tízéves rendszer feladatait. A bejelentett Adverticum AdServer NG legfőbb újdonsága, hogy egy szabványos interfészen keresztül önálló alkalmazások csatlakoztathatók a hirdetéskiszolgáló maghoz, és így az elszámolási moduloktól kezdve a hirdetés hatékonyságának elemzéséig szinte minden irányban és tetszőleges mértékben, gyorsan és rugalmasan kiterjeszthető a rendszer. Ez az online tartalomszolgáltatók, a hirdetők és az ügynökségek számára mindenekelőtt azt jelenti, hogy rendkívül hatékonyan lehet alkalmazkodni a gyorsan bővülő online hirdetési piac változásaihoz, miközben az elszámolásban, a hirdetések hatékonyságának elemzésében a piac minden szereplőjét egyre pontosabb és látványosabb kimutatások segítik.