Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA nagyobb utazási irodák és szállodaláncok weboldalaira a keresőkből, illetve az utazási gyűjtőoldalakról érkezik a látogatók döntő többsége, mutatta ki egy piackutató cég turisztikai felmérése. Ezért a kisebb költésekkel rendelkező turisztikai szolgáltatók nagyon hamar felismerték a keresőkben rejlő lehetőségeket, ugyanis az információszerzés változó módozataival egyre több lehetőség nyílik az egyéni utazásszerezésre, írja a az Arcus Interactive Group közleménye.
Tematikus oldalakon az érdeklődők megvitatják egymással utazási tapasztalataikat, blogokon, fórumokon, közösségi szolgáltatások oldalain ajánlanak egymásnak utakat, szolgáltatásokat. Mivel az említett oldalak a keresőkben előkelő helyeken szerepelnek – egyéb iparágakban ténykedő, jelentős hirdetési büdzsével rendelkező vállalatokkal ellentétben – a kisebb költésekkel rendelkező turisztikai szolgáltatók nagyon hamar felismerték a keresőkben rejlő lehetőségeket, hirdetési stratégiájukat eszerint módosítva. A keresőhirdetés piaca ennek megfelelően nő, ugyanis így a vállalatok személyesen elérhetik célcsoportjukat.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM