Kezd jól menni a Sonynak. Amikor a piac már mozgásérzékelős távirányítóval kezdte ásni a japán cég sírját, hirtelen feltámadtak a játékgépek, és elkezdtek olyan eredményeket produkálni, amilyeneket mindenki várt tőlük. Először a PS3 lett népszerű az amerikai és az európai piacon hála a 400 dolláros/eurós modellnek, aztán Japánban is elkezdték venni a gépet, most meg kiderült, hogy a frissített PSP is népszerű lett. Az elmúlt két hónapban egymilliót értékesítettek Japánban a kézikonzolból, szóval az utód népszerűbb, mint annak idején az eredeti verzió. Az új PSP 19 százalékkal keskenyebb és 33 százalékkal könnyebb elődjénél, és végre rózsaszínben meg kékben is megvásárolható.
A készülékre egy video-kimeneti port is került, így a játékosok nagyképernyőn is tolhatják a szoftvereket. Azért a Nindendo DS még mindig jobban szerepel, a november 18-ával záródó héten 76 ezer fogyott a játékgépből Japánban, míg a PSP-ből csak 65 ezer, de ez a különbség már elfogadható: eddig ugyanis a DS átlagosan kétszer népszerűbb volt, mint a PSP. A pletykák szerint rövidesen egy PSP-mobil is piacra kerülhet, amit a gyártó ugyan tagadott, de korábban ugyanezt tette, amikor a 40 és a 80 gigabájtos merevlemezzel szerelt PS3-ról kérdezték, aztán mégis megszülettek a modellek.
A készülékre egy video-kimeneti port is került, így a játékosok nagyképernyőn is tolhatják a szoftvereket. Azért a Nindendo DS még mindig jobban szerepel, a november 18-ával záródó héten 76 ezer fogyott a játékgépből Japánban, míg a PSP-ből csak 65 ezer, de ez a különbség már elfogadható: eddig ugyanis a DS átlagosan kétszer népszerűbb volt, mint a PSP. A pletykák szerint rövidesen egy PSP-mobil is piacra kerülhet, amit a gyártó ugyan tagadott, de korábban ugyanezt tette, amikor a 40 és a 80 gigabájtos merevlemezzel szerelt PS3-ról kérdezték, aztán mégis megszülettek a modellek.