Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMSzeptember elején indul a Microsoft 300 millió dolláros reklámkampánya, amivel az Apple nagysikerű „I’m a Mac, I’m a PC” sorozatáért akarnak visszavágni Steve Jobséknak. Ezt a reklámot okolja egyébként a Microsoft a Windows Vista negatív megítéléséért is.
A Microsoft marketinghadjáratában maga Bill Gates lesz az egyik főszereplő, a másik pedig Jerry Seinfeld, aki a nevét viselő vígjátéksorozattal futott be Amerikában (a kilencvenes évek egyik legnépszerűbb tévésorozata volt, az utolsó rész minden idők harmadik legnézettebb sorozatepizódja az amerikai tévézés történetében). Seinfeld – aki egyébként az apja révén félig magyar származású – tízmillió dollárért vállalta el a szerepet.
Ha tudják hozni a híres Bill Gates utolsó napja videó humorát, akár még valami egészen jópofa is kisülhet a dologból.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM