Seinfelddel vág oda a Microsoft az Apple-nek

2008.08.22. 15:07

Szeptember elején indul a Microsoft 300 millió dolláros reklámkampánya, amivel az Apple nagysikerű „I’m a Mac, I’m a PC” sorozatáért akarnak visszavágni Steve Jobséknak. Ezt a reklámot okolja egyébként a Microsoft a Windows Vista negatív megítéléséért is.

A Microsoft marketinghadjáratában maga Bill Gates lesz az egyik főszereplő, a másik pedig Jerry Seinfeld, aki a nevét viselő vígjátéksorozattal futott be Amerikában (a kilencvenes évek egyik legnépszerűbb tévésorozata volt, az utolsó rész minden idők harmadik legnézettebb sorozatepizódja az amerikai tévézés történetében). Seinfeld – aki egyébként az apja révén félig magyar származású – tízmillió dollárért vállalta el a szerepet.

Ha tudják hozni a híres Bill Gates utolsó napja videó humorát, akár még valami egészen jópofa is kisülhet a dologból.



 

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM