A világ legnépszerűbb fizetős online játékát futtató Blizzard Entertainment bejelentette, hogy a World of Warcraft elérte a 11 millió aktív előfizetőt. Ha a WoW ország lenne, a 75. legnépesebb lenne a világon. A játékosok nagyjából fele havi 13 eurót fizet a játékért, a többiek az ázsiai üzleti modell szerint a lejátszott órák után fizetnek, ők tipikusan netkávézókból csatlakoznak a játékba. Ez főleg Kínában és Koreában jellemző. A távol-keleten az online játékok hihehetlenül népszerűek, de a WoW az egyetlen, ami nyugati fejlesztés létére igazán sikeres tudott lenni.
A World of Warcraft éves szinten több mint félmilliárd dollár nyereséget termel; nem véletlen, hogy szinte minden második játékfejlesztő erre a piacra próbál betörni mostanában. A 11 milliós határ áttörését a novemberben megjelenő új kiegészítő lemez körüli felhajtás (sokan visszatértek az újdonság miatt a játékba azok közül, akik már abbahagyták), az orosz, és a latin-amerikai verzió megjelenése segítette.