A HY-GO fantázianevű, hidrogénhajtású háromkerekű kisautó nyerte a 2009. április 25-én Győrben rendezett alternatív hajtású járművek IV. Széchenyi Futamán a Prototípus kategória 1. díját, a leginnovatívabb jármű díját és a főszponzor Honda különdíját.
A HY-GO csapatot az ELTE Kémiai Intézetének munkatársai szervezték, itt készült a jármű áramforrása, a tüzelőanyag-cella.
A zéró károsanyag-kibocsátású jármű mérete 1,6 x 1,2 x 1,8 méter, teljesítménye 750 watt, hidrogéntankja 900 liter, fogyasztása 10 liter hidrogén kilométerenként, végsebessége 35 km/óra. Egy kilométer megtétele 31 forintba kerül.
A motorban hidrogén ég el, és víz az égéstermék. A reakcióhoz szükséges oxigént a beszívott levegő adja. A tüzelőanyagcella 12 protoncserélő membrános egységből áll. A hidrogént egy TiFeHx hidrid alakban tároló, 38,4 cm hosszúságú, 8,9 cm átmérőjű tartály szolgáltatta.