Az eredmény a gyártók szempontjából elég lesújtó: mindössze 1 százalék volt azoknak az aránya, akik azt válaszolták, hogy a közeljövőben ilyen készülék vásárlását tervezik.
A déli országok kicsit pozitívabban állnak a 3d-tévéhez, Olaszország, Spanyolország és Franciaország valamivel jobb átlagos reakciót produkált, mint Hollandia, Nagy-Britannia és Németország.
A 3D elvi támogatása megvan, 48 százalék mondta azt, hogy jó lenne, ha lenne egy ilyen tévéjük, de ennek egyelőre csak a töredéke hajlandó rászánni magát a vásárlásra. Az elutasítás indoka leggyakrabban az, hogy a válaszadót egyáltalán nem érdekli ez a technológia, aztán a magas ár, végül az, hogy még nem elég kiforrott a 3D megjelenítés. Meglepően alacsony, csupán 1 százalék volt azoknak az aránya, akik bevallották, hogy fogalmuk sincs, mi az a 3D tévé.
A felmérés eredménye cáfolja azokat az idei CES kiállításon elhangzott optimista jóslatokat, amelyek szerint pár éven belül 25 százalékos részesedést érnek el a 3D készülékek a tévépiacon.