Hétfőn mutatták be az évek óta fejlesztett Solo prototípusát. A magyar fejlesztésű autó várhatóan 2012-ben kerül sorozatgyártásba, amennyiben sikerül befektetőt találni, és megoldani azokat a problémákat, amik miatt a Solo egyelőre alkalmatlan a tömegtermelésre. A szakemberek szkeptikusak, a fejlesztők bizakodnak, a világsajtónak viszont megtetszett a futurisztikus külsejű és belsejű autó, többen is beszámoltak a bemutatóról.
Az iAfrica, Dél Afrika egyik vezető híroldala az AFP-re hivatkozva kiemeli, hogy a Solo csak annyiba kerül majd, mint egy alsó-középkategóriás autó, fogyasztása azonban csak negyede lesz annak. A lap szerint az autó belső kialakítása a gazdagon alkalmazott bőrnek és fának köszönhetően elegáns. A szintén dél-afrikai Motoring megjegyzi, hogy az elektromos és pedálhajtás mellett lesz belsőégésű motor is, ami benzint vagy bioetanolt használ majd.
A világ egyik legnagyobb független online lapja, a Monsters and critics képriportban számolt be az eseményről, az oldal szerint a Solo végsebessége eléri majd a 140 kilométert is óránként.
Az ohiói központú IndustryWeek tényszerűen sorolja fel az autó tulajdonságait, megemlítve, hogy alig 270 kilós lesz a jármű. De beszámolt a Solóról a főleg az űrtechnikával foglalkozó Space Mart is, a Cnet ausztrál mutációja, valamint a japán gyökerű, elsősorban komoly iparági szereplőknek író Terradaily. Meg persze mi is.