Az Axelero Internet növelte előfizetői számát
Az Axelero-csoport 2001-ben 6 milliárd forint árbevételt ért el, ami 2002-ben 9,2 milliárd forintra nőtt. A csoport EBITDA-mutatója (adózás és levonások előtti eredmény) 2001-ben mínusz 3,4 milliárd forint volt, ami 2002-ben mínusz 1,1 milliárd forintra mérséklődött. Az Axelero mérleg szerinti eredménye a 2001. évi mínusz 4,3 milliárd forintról 2002-ben mínusz 2,5 milliárd forintra csökkent, az ügyfélszámot 10,4 százalékkal tudták növelni.
Az idén az első negyedév végén az Axelero árbevétele 2 milliárd 680 millió forint volt, és az ügyfelek száma 168 500-ra nőtt.
Az Axelero adatai szerint az ADSL-piacon 4 százalékos növekedést értek el a múlt évben és 51 százalékos részesedésükkel megőrizték vezető helyüket. A bérelt vonali piacon az Axelero 1 százalékkal növelte részesedését, és átvette a vezető pozíciót a 23 százalékos piaci részaránnyal. A dial-up piacon az Axelero részesedése 43 százalék, a kábel előfizetések területén 11 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, és ezzel a UPC mögött a második helyen áll.
Simó György, az Axelero vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatón kiemelte, hogy az otthoni internetezés lehetőségeinek elterjesztésére nagy figyelmet fordítanak. Szerinte az otthoni internetezők száma rövid időn belül megduplázódhat. Jelenleg mintegy 350 ezer háztartásban interneteznek, további 570 ezer háztartásban van számítógép.