Megugrott a Yahoo Japan harmadik negyedéves profitja
A 2,87 ezer milliárd jen piaci értékű Yahoo Japan a legnagyobb médiarészvény a tokiói tőzsdén: a tavaly áprilisban kezdődött üzleti év eleje óta megháromszorozódott piaci értéke nagyobb, mint a négy legnagyobb rádió-televíziótársaságé.
A tavalyi év utolsó három hónapjában a társaság nettó profitja 6,65 milliárd jenre nőtt az egy évvel korábbi 3,55 milliárd jenről. A társaság árbevétele 55,4 százalékkal 20,1 milliárd jenre nőtt. A jó eredmény indokolja, hogy emelték az éves eredmény előrejelzés összegét is: korábban 71-73 milliárd jenes bevételre és 22-22,6 milliárd jenes profitra számítottak; most 73,5-75,5 milliárd jenes bevétel mellett 23,2-24 milliárd jen a profitterv.