Tarol a Yahoo a hirdetési piacon
A kiemelkedő hirdetési bevételek és felvásárlások révén a Yahoo megduplázta bevételeit és proftiját az első negyedévben. Az internetes portál a tizedik egymást követő nyereséges negyedévét zárta, adózott eredménye 101 millió dollár volt. A társaság bevételei - alapvetően a hirdetések és korábbi akvizíciók nyomán - 758 millió dollárt tettek ki, szemben az egy évvel korábbi 283 millióval. A nettó hirdetési bevételek 550 millió dollárt értek el, a várakozások 498 millió dollárt mutattak. A következő negyedévre a társaság 580 és 615 millió dollár közé várja ezt a bevételi tételt, elemzők 532 millió dollárt remélnek. A teljes üzleti évre 2,4-2,5 milliárd dollár bruttó hirdetési bevételre számítanak, az elemzői prognózis 2,2 milliárd dollár.