A T-Online szerint ötven százalékra csökken a részesedése
Európa legnagyobb internetszolgáltatója, a német T-Online a verseny további éleződésére és emiatt a piaci részesedésének csökkenésére számít. Konkurensei, az AOL, a Freenet vagy a United Internet kemény küzdelmet vívnak minden egyes ügyfélért, mivel a szélessávú internetszolgáltatás az elkövetkező években az egész távközlés legjobb piacának ígérkezik. A T-Online becslése szerint az új ügyfelek megnyerésében elért kilencven százalékos részesedés a konkurencia hatására ötven százalék körülire csökken.
A T-Online meglévő ügyfélbázisának megtartását elősegítő beruházásokkal kívánja felvenni a versenyt konkurenseivel. Árverseny helyett inkább a minőségi szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt. Az idei üzleti terv emelkedő díjbevétel mellett első alkalommal irányoz elő nyereséget. A 2000-es tőzsdei bevezetés óta első osztalékfizetésről még nem hozott döntést a T-Online.