Az eTel helyi híváslehetőséget kínál az üzleti előfizetőknek
Az eTel Magyarország szerdán a legtöbb körzetben megkezdi a helyi hívásszolgáltatást üzleti ügyfelei részére, ha a Matáv - ígérete szerint - szeptember 15-ig az egységes hírközlési törvény (EHT) előírásainak megfelelően a helyi hívások esetében is lehetővé teszi a szolgáltatóválasztást a piac többi szereplője számára. A cég később a lakossági piacon is megjelenne, de az idén még biztos nem indulnak el; a lakossági ügyfeleknek addig hívókártyás szolgáltatást nyújtanak.
Lukács Tamás, az eTel Magyarország ügyvezető igazgatója úgy véli: a szolgáltatóválasztás lehetőségének kiterjesztése ugyan megkésett, mégis kiemelkedő jelentőségű esemény abban a hosszú és Magyarországon igen lassan végbemenő folyamatban, amely a piac teljes felszabadításához, ezen keresztül pedig a fogyasztók számára előnyös árversenyhez vezet. Az eTel szerdától kínált szolgáltatásának ára a cég állítása szerint rendkívül versenyképes, a helyi hangszolgáltatásakár már bruttó 8 forintos percdíjért is igénybe vehető. Az előfizetők számos díjcsomag közül választhatnak, amelyekhez egy-, illetve kétéves hűségnyilatkozatot kell aláírniuk és bizonyos mennyiségű forgalmat is vállalniuk kell.