Mobilos alközpont a vezetékes telefonok ellen
A Pannon GSM új üzleti szolgáltatása a nagyvállalati alközpontokat veszi célba. A szolgáltatás egy interneten elérhető virtuális alközpont, amely a vezetékes alközpontok funkcióit egy az egyben nyújtja, beruházási költségek nélkül. A most bejelentett Pannon Mobilalközpont használói kapnak egy telefonszámot, amit a későbbiekben saját ügyfeleik, beszállítóik, dolgozóik felé publikálnak, mint központi számot. Erre a központi számra beérkező hívások tetszés szerint kezelhetőek, díjmentesen kapcsolhatók tovább a dolgozók pannonos mobiltelefonjaira, ha pedig költözik a cég, egyszerűen hónuk alá kapják a számítógépüket, és az új irodában azonnal üzembe állítható az alközpont, nem kell kábeleket telepíteni, asztali készülékeket bekötni. Így a Pannon szerint akár több milliós költséget, és rengeteg időt lehet megtakarítani.
A Pannon Mobilalközpont központi híváskezelést és leosztást valósít meg, és kérhető központi mobilszám, egyedi üdvözlő szöveget lehet beállítani, van interaktív menürendszer, direkt és indirekt mellékválasztás, valamint központi hang- és faxposta. a mobilos központtal az országban bárhol és bármikor kialakítható egy újabb munkahely, így a távmunkában is újabb lehetőségek nyílnak meg.