Miklós
-7 °C
2 °C

Marketingkiadásai miatt csökkent a T-Online profitja

MTI
2005.05.11. 12:36
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó, április huszonkilencediki közgyűlésén már a teljes beolvadást is elfogadó T-Online internetes vállalat első negyedévi eredménye 18 százalékkal csökkent azoknak a marketingakcióknak a költségei miatt, melyeket Németországban a fizetős zeneletöltések, külföldön pedig a szélessávú internet népszerűsítésére indítottak. A társaság EBITDA-eredménye 96.6 millió euróra csökkent.

Az első negyedévben a T-Online-nak 295 ezer új szélessávú internet (DSL) előfizetője lett Németországban, így összes német előfizetőinek száma elérte a 3,5 milliót. Franciaországban és Spanyolországban DSL előfizetőinek száma 50 ezerrel 410 ezerre növekedett.

A T-Online arra számít, hogy idei eredménye 300 millió euró lesz, alacsonyabb, mint a 2004-es 460 millió volt. A frankfurti tőzsdei kereskedésben szerda délelőtt mind a Telekom, mind a T-Online árfolyama 0,8-0,9 százalékkal csökkent - 14,50, illetve 7,93 euróra.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.