Robbanás előtt az online játékipar
Az IBM által megrendezett online konferencia előadói szerint a webes szórakoztatóipar jelentős növekedése várható. Elemzők becslése szerint a hagyományos pc-, videó- és hordozható játékok hardver és szoftverforgalma 2009-re várhatóan meghaladja a 31,6 milliárd dollárt, az online játékpiacé pedig a 9,8 milliárdot. Mindezek együttesen 41,9 milliárd dolláros bevételt jelenthetnek 2009-re az interaktív szórakoztatásból. Az elhangzottak szerint hagyományos médiabirodalmak is elkezdtek belépni erre a területre, a technológiai vállalatok közreműködése pedig elengedhetetlen, az online játékok által megkövetelt számítástechnikai kapacitás és biztonság megvalósításához.
Az IBM megpróbálja összehozni a játékok fejlesztőit és gyártóit, a médiaipar nemzetközi szakértőivel, hogy ezzel is segítse az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését érintő kérdéseknek a megvitatását. Erre többek között az IBM által negyedévente megrendezendő Virtual Game Event konferenciákon lesz lehetőség.