Bemutatta a nagyimobilt a Vodafone
A Vodafone új, Simply fantázianevű készüléke viszonlyag nagy méretű, nincs beépített kamerája és internethozzáférést sem kínál, egyetlen erénye: könnyű használni.
A kijelző és a billentyűzet ennek megfelelően jóval nagyobb a szokásosnál; és az akkumulátor lemerülését sem a szokásos ikon jelzi, hanem a következő felirat: PLEASE CHARGE. A francia Sagem által gyártott készülékkel a Vodafone az idősebb korosztályt célozza meg; a gesztussal valamelyest változtatni próbál a róla kialakult, túlságosan fiatalos image-en. Egy felmérés szerint a 35-55 éves korosztály nem kedveli a Vodafone-üzleteket, mert egyszerűen nem érti az átlagosan 24 éves alkalmazottak által használt kifejezéseket. A megkérdezettek egyharmada nem tudta, hogyan kell sms-t küldeni; egy olasz hölgy arról számolt be, hogy sms-eire a fia viszi el az válaszüzenetet, kerékpáron.