Stagnál a magyar mobilpiac
Hozzátette: a készülékforgalmat részben az generálja, hogy a régi mobilokat harmadik generációsra (3G) cserélik a felhasználók.
A Sony Ericsson tavaly 25-30 százalékos részesedéssel rendelkezett a magyar készülékpiacon, s ezzel a második volt a rangsorban. A társaságnak az idén az a minimális célja, hogy megtartsa részesedését és piaci pozícióját.
Wágner Tibor úgy vélte, hogy az idén sem fejlődik robbanásszerűen a 3G-s piac, s ezért örülne, ha az újonnan eladott készülékek több mint 10 százaléka harmadik generációs mobil lenne.
Hozzátette: az elmúlt évben folyamatosan nőtt a kártyafüggetlen készülékek eladása. Míg három évvel ezelőtt a mobiloknak csak az 5 százaléka volt kártyafüggetlen - azaz az ügyfelek nem valamelyik mobilszolgáltatótól vették a készüléket - addig tavaly ez az arány már 15 százalék volt.