A tizenévesek keveset vásárolnak online
A 13-17 év közötti fiatalok kétharmada használja az internetet vásárlás előtt "piackutatásra", áll a Jupiter Media Metrix tanulmányában. Ezek a fiatalok azonban a termékeket már nem az internetről rendelik meg: a kutatás szerint 84 százalékuk még soha nem vásárolt online. Az elemző szerint a tizenévesek nem képeznek stabil vásárlói bázist, mivel hitelkártyát nem használnak. A Jupiter Media Metrix ettől függetlenül összeszedett tinioldalak fenntartását javasolja, hiszen a kamaszkort sikeresen átvészelő fiatalok hitelkártyához jutva jó eséllyel vásárolni fognak. A tinédzserek hozávetőleg még így is feleannyi időt töltenek e-commerce oldalakon, mint a felnőtt internetezők. Számuk Amerikában 11 százalékkal, 9 millióra nőtt tavaly április óta, míg a felnőttek száma 18 százalékkal, 71 millióra ugrott.