Lassul az internetezők számának növekedése
Idén júliusban 102,1 millióan interneteztek Amerikában otthonról, ami 16 százalékos növekedést mutat a tavalyi 88,2 millióhoz képest, állítja a Nielsen/NetRatings piackutató. Ez jelentős lassulást mutat, mert 1999 és 2000 között 41 százalékkal ugrott meg ez a szám. A NetRatings elemzői szerint a piac lassuló növekedése a gazdasági helyzettel, az akadozó PC-eladásokkal és a szaporodó elbocsátásokkal magyarázható. 1999 júliusa óta 63 százalékkal nőtt az internetezők száma, idén az amerikaiak 58 százalékának van otthonában hozzáférése, a tavalyi 52 és a tavalyelőtti 39 százalékhoz képest. A felhasználók egyre több időt töltenek az interneten, átlag 10 óra 19 percet töltöttek online júliusban, ami 7 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt. A Nielsen/NetRatings szerint az internet mára közmédium, az emberek beépítették hétköznapjaikba használatát. A piackutató a 25 leglátogatottabb oldalt tartalmazó listáján az AOL Time Warner vezet 77.4 millió egyéni látogatóval, amit a Yahoo 68.99 millió, az MSN 62 millió, a Microsoft 40.1 millió és a Lycos Network 31.1 millió látogatóval követ.