Csődbe ment a Max Payne-gárda
Alig néhány héttel az év játéka címéért induló Max Payne megjelenése után csődbe ment a GodGames. A film-noir hangulatát a Mátrix bullet-time kameratechnikájával ötvöző rendőrsztori jeleneg is vezeti az eladási listákat. Az eredetileg Gathering of Developers néven 1998-ban alapított független cég filozófiája szerint a profitorientált multinacionális kiadók nélkül jobb játékokat tudnak készíteni, bármennyi időbe vagy pénzbe is kerülnek azok. A cég másfél millió példányt adott el a Railroad Tycoon II vonatszimulátorból, azonban következő projektjei, a Blair Witch Projekt, a Kiss együttes és a Heavy Metal magazin számítógépes adaptációja sorra megbuktak. A sorozatosan éveket késő megjelenésű játékok közül a Max Payne producere, a 3D Realms stabil anyagi háttere miatt készülhetett el. A játékból megjelenése napján 440 ezer példányt adtak el, a filmjogokat pedig a Miramaxhoz tartozó Dimension szerezte meg. A GodGamest tavaly vásárolta fel a Take2 kiadó, a jövőben csak a nevét használja tulajdonosa.