Mária
-6 °C
-2 °C

IBM branding kampány indul a Nintendóval közösen

Reuters
2001.08.23. 11:13
Az IBM csütörtökön indította el világméretű branding kampányát, amely során különböző termékeken tűnik fel az IBM Technology felirat a kék-fehér csíkos logóval. A vállalat célja, hogy a vásárlók tudjanak róla, amikor más gyártók termékeivel (konzolokban, set-top boxokban, mobiltelefonokban vagy digitális kamerákban) IBM technológiát használnak. Az első IBM-logós termék a Nintendo új játékkonzolja, a Gamecube lesz, amelyet Japánban csütörtökön mutatnak be. A japán boltokban szeptember 14-étől, Amerikában csak november 19-étől kapható Gamecube-ot az IBM PowerPC processzora hajtja. A Gamecube november 5-ről elhalasztott amerikai premierje miatt a Microsoft Xbox konzoljának megjelenése beelőzi a 199 dolláros japán játékgépét.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!