Zsuzsanna
-2 °C
7 °C

Piacvezető szerepre pályázik a Sony Ericsson

MTI
2002.03.05. 14:15
A mobiltelefon-gyártó Sony Ericsson fő célja az, hogy öt éven belül piacvezető pozíciót szerezzen a mobil multimédiás eszközök területén. A vállalat 2002-ben a közép-kelet-európai piacon, így Oroszországban, Ukrajnában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában és Horvátországban kétmillió mobilkészüléket ad el, s ezzel tíz százalékos piaci részesedésre tesz szert. A társaságot Magyarországon a SonyEricsson Mobile Communications International AB Hungary képviseli. A jelenleg 14 alkalmazottat foglalkoztató céget 2002 márciusában jegyzik be. A SonyEricsson öthónapos működése alatt egyesítette két anyavállalatának termék-portfólióját, s a piacon megjelent a szórakoztatást és a mobilkommunikációt egyformán jól szolgáló színes képernyős GSM mobiltelefonjával.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Tavaszi hosszú hétvégék

Töltse az ünnepeket külföldön, London, Párizs, Róma városnézés, olasz hajóút, síelés Ausztriában.