Piacvezető szerepre pályázik a Sony Ericsson
A mobiltelefon-gyártó Sony Ericsson fő célja az, hogy öt éven belül piacvezető pozíciót szerezzen a mobil multimédiás eszközök területén. A vállalat 2002-ben a közép-kelet-európai piacon, így Oroszországban, Ukrajnában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában és Horvátországban kétmillió mobilkészüléket ad el, s ezzel tíz százalékos piaci részesedésre tesz szert. A társaságot Magyarországon a SonyEricsson Mobile Communications International AB Hungary képviseli. A jelenleg 14 alkalmazottat foglalkoztató céget 2002 márciusában jegyzik be. A SonyEricsson öthónapos működése alatt egyesítette két anyavállalatának termék-portfólióját, s a piacon megjelent a szórakoztatást és a mobilkommunikációt egyformán jól szolgáló színes képernyős GSM mobiltelefonjával.