A Bing megjelenése után két hét alatt 3 százalékot sikerült a Microsoftnak növelnie a részesedésén a keresőmotorok között, és az amerikai adatok szerint most 16,7 százalékon áll (az Amerikán kívüli eredmény egyelőre nem ismert, de az a Microsoftnál hagyományosan gyengébb szokott lenni, mint a hazai).
Ez az adat a kereső felhasználóinak számáról szól, de pont ugyanennyit növekedett a visszaadott találati eredményeken alapuló statisztikában is a cég eredménye: 9-ről 12 százalékra. Ez azt mutatja, hogy az emberek kíváncsiak, sokan kipróbálják a Microsoft agyonreklámozott oldalát, de egy Bing-júzer átlagban azért kevesebbet használja a szolgáltatást, mint mondjuk egy Google-felhasználó.
A siker viszont tovább gyűrűzik: a Microsoft online hirdetésszervező ágazata a Bing megjelenése utáni héten 8, a következőn további 5 százalékos emelkedést jelzett a fizetett linkekre kattintások számában. A Hitwise adatai szerint a Bing máris a 17. leglátogatottabb weboldal Amerikában (megelőzve például az Amazont és a Yahoo Newst), a Searchnewz vaktesztjén pedig a látogatók használhatóbbnak ítélték a Bing által adott találati listákat, mint a Google-ét, vagy a Yahoo-ét, amikor nem tudták, hogy melyik lista melyik keresőtől származik.
A Microsoft most a HP-val és a Dell-lel köt megállapodásokat, hogy a gyártók gépein a Bing legyen az alapértelmezett kereső, illetve az MNS portálon és csevegőprogramban próbálják még hangsúlyosabbá tenni a jelenlétét, hogy újabb felhasználókat szerezzenek vele.
Persze ezekből az eredményekből messzemenő következtetéseket még nem lehet levonni, és inkább a bevezető reklámkampány sikerét jelzik, mint a Bing minőségét, de a nagy konkurens Google azért nem aludhat nyugodtan, bármekkora is az az előny, amiből most egy kicsit lefaragott a Microsoft.