Internetes látogatottsági rekordot hozott a választás
Új látogatottsági csúcsot könyvelt el a három vezető tartalomszolgáltató is - derül ki abból az összesítésből, amelyet a digibiz.hu-nak készített a Medián Webaudit.
Míg a kampányról csak elvétve kerültek hírek az olvasottsági toplistába, az országgyűlési választásokat már élénk érdeklődés kísérte a hazai internetoldalakon és közösségi portálokon - írja a felmérés.
Április 11-én és 12-én a három vezető tartalomszolgáltató, az Origo, a Sanoma és a Central European Media and Publishing tartalomszolgáltatói csoport is csúcsot döntött látogatottságban. A hírportálok közül legtöbben az index.hu, az origo.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, a nol.hu, a napi.hu hírportálokat, számos regionális híroldalt, valamint a blog.hu-t látogatták.
A Medián Webaudit cikkstatisztikája a választások másnapján is magas olvasottsági adatokat mutatott. A legolvasottabb online cikkeket több mint százezren látták, és a top 25 cikk közül 18 a választási eredményekkel foglalkozott.
Keddre csillapodott az érdeklődés, de még akkor is a választási eredményekkel foglalkozó hírek, vélemények adták a legolvasottabb online cikkek csaknem felét - olvasható az elemzésben.