Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA vád szerint a tanárok számára készülő oldal az elnevezésével a Facebook sikerét akarja meglovagolni, és a bejáratott név jogtalan használatával felhasználókat szerezni.
Az ügyvédek azzal érvelnek, hogy a valami + book névösszetétel a közösségi oldalak világában annyira összefonódott a Facebookkal, hogy minden hasonló névről ez az oldal jut az emberek eszébe. A Teachbook pedig ezzel akar jogtalanul visszaélni. Bármilyen furán is hangzik a gondolatmenet, volt már ilyesmire precedens: az EBay egy PerfumeBay néven induló aukciós oldalt kényszerített rá a névváltoztatásra bírósági úton.
A két programozó által fejlesztett Teachbooknak mindössze 20 tagja volt a hír kipattanásakor, ami aztán órák alatt több ezerre nőtt. "Nem igazán értem, hogy egy több milliárd dolláros vállalat hogyan tarthat minket, egy most induló, apró céget bármilyen szintű fenyegetésnek" - mondta el a Teachbook vezetője, Greg Shrader a Chicago Business kérdésére.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM