Már nem Justin Bieber a legutáltabb ember a YouTube-on
A videomegosztón a Facebookkal ellentétben nemcsak like, vagyis a tetszést kifejező gomb van, hanem dislike is, amivel azt mutathatjuk ki, ha az adott videót nem kedveljük. A Friday 1,3 millió dislike-ot kapott eddig, ami már önmagában is rekord, ahhoz képest pedig főleg kiemelkedő teljesítmény, hogy csak idén februárban került fel a videomegosztóra.
Egy hónapon keresztül gyakorlatilag senkit nem érdekelt a Friday klipje, aminek a karrierje akkor indult be, amikor március 11-én a The Daily What című blog felkapta. Rebecca azóta online mémmé vált, felkerült az iTunes eladási sikerlistájára, szerepelt az ABC reggeli műsorában, a Good Morning Americában, és Jay Leno talkshowjában is. A klip a YouTube-on a 70 milliós nézettség felé közelít (a dislike-ok száma azért kevesebb ennél egy nagyságrenddel, mert a véleménnyilvánításhoz be kell jelentkezni a YouTube-ra).
A ReadWriteWeb toplistája szerint egyébként a legjobban utált YouTube-videók toplistáját nyomasztóan uralja Justin Bieber, a kanadai tinisztár énekes, aki legutóbb azzal örvendeztette meg gyűlölői táborát, hogy szerepelt a CSI tévésorozat egyik epizódjában, ahol lelőtték. Bieber öt videóval szerepel a legutáltabbak top10-es listáján, mellesleg övé minden idők legnézettebb videója is a YouTube-on, a Baby című klip lépte át először az 500 millió megtekintést.