
A Flickrre csak a fizetős felhasználók (évi 25 dollár ellenében válhat valaki prémium előfizetővé) tehetnek fel videókat, és azok legfeljebb 90 másodperc hosszúak lehetnek.
Ezzel a Yahoo a saját készítésű videók felé szeretné eltolni a Flickr videós kínálatát, (ahogy a fotómegosztóban is a saját képeken van a hangsúly), ellentétben a legtöbb videómegosztó oldallal, ahol a videoklipek, filmek, tévéműsorok részletei, és hasonló, szerzői jogilag ingoványos talajon járó tartalmak vannak túlsúlyban. A Flickr vezetője Kakul Srivastava szerint az emberek nemigen teszik fel a netre a saját videóikat - erre a piaci résre próbálnak most lecsapni.
A videómegosztásban óriási pénzek mozognak (a YouTube-ot másfél éve 1,6 milliárd dollárért vette meg a Google), de komoly fenntartási költséget igényel a kiszolgáló sávszélesség és tárolókapacitás. Mivel igazán hatékony hirdetési modellt még nem sikerült kitalálni a videómegosztásra, ma még tulajdonképpen nem túl nagy üzlet ilyen oldalt üzemeltetni a szakértők szerint. Előbb-utóbb viszont biztosan az lesz, hiszen az egyik legnépszerűbb online elfoglaltság: a YouTube-on egy hónap alatt 2,9 milliárd videót néz meg 70 millió felhasználó csak Amerikában.

A Flickr ma havi 42 millió látogatóval az internet legnépszerűbb fotómegosztó oldala - bár a Facebook is hajlamos magát az első helyre sorolni ebben a kategóriában, hiszen a közösségi oldal 65 millió látogatójának rendelkezésére áll ott is egy beépített fotómegosztó szolgáltatás.
