A Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands szerint a Google akár 100 milliárd fontot (21 ezer milliárd forintot) is kérhetne a márkanevéért, ha meg akarna szabadulni tőle (de nem akar). Ez az összeg egyébként nem marad el lényegesen a cég valódi értékétől, ami jelenleg 123 milliárd dollár, de ha valaki egyben meg akarná venni a Google-t, valószínűleg sokkal többet kéne fizetnie érte.
A második lett a Microsoft 77.4 milliárdos értékkel, ami viszont már jelentősen elmarad a piaci kapitalizáció alapján számított 180 milliárd dolláros valódi értéktől. A lista szerint tehát a Google sokkal jobban csengő márkanév, mint a Microsoft, hiszen kétszer többet ér brandje a valós árhoz képest.
A lista harmadik helyezettje a Coca-Cola 69 milliárd dolláros márkanévértékkel és 99 milliárdos valódi értékkel, míg a negyedik helyen megint egy informatikai cégbe botlunk, az IBM-be. A név a lista készítői szerint 68 milliárd dolláros értéket képvisel, szemben a 137 milliárdos valódi értékkel. Alig lemaradva az egyik legöregebb számítástechnikai cég után jön a McDonalds 68 milliárdos eredményével, miközben a vállalatot valójában már 60 milliárdért fel lehet vásárolni: a brand többet ér, mint az egész franchise-hálózat Big Macestől, Super Size-astól.
A hatodik helyezett az Appe lett 64 milliárd dollárral. Érdekes módon a gyakran valódi teljesítmény nélküli hype-al vádolt cégnél marad el leginkább a lista készítői szerint a brand értéke a valódi ártól, jelenleg ugyanis 111 milliárdot kéne kicsengetnie annak, aki fel szeretné vásárolni Steve Jobs gyermekét.