Rekorderedményt és értékesítési bevételt ért el a Lenovo számítógépgyártó vállalat üzleti évének 2011. december 31-én zárult harmadik negyedévében, piaci részesedését pedig sorban a 11-ik egymást követő negyedévben növelte.
A Lenovo Group csütörtöki eredménybeszámolója szerint a cég sorban kilenc egymást követő negyedévben növelte forgalmát nagyobb mértékben, mint a négy legnagyobb számítógépgyártó vállalat bármelyike. A harmadik negyedévben a Lenovo világpiaci részesedését az előző évihez képest 3,7 százalékponttal 14,0 százalékra, kínai piaci részesedését pedig 3,1 százalékponttal 35,3 százalékra növelte.
A 2011/2012-es pénzügyi év harmadik negyedévében a Lenovo 8,372 milliárd dollár értékesítési árbevételre tett szert, ami 44 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Üzleti eredménye 55 százalékkal 193 millió dollárra, adó előtti eredménye pedig 59 százalékkal 192 millió dollárra emelkedett. A Lenovo a folyó pénzügyi év harmadik negyedében 154 millió dollár nettó nyereséget ért el, 55 százalékkal magasabbat mint egy évvel korábban.