Nemcsak a nők hordhatnak melltartót, Japánban legalábbis az egyik nagy online kereskedőportálon két hét alatt a legnépszerűbb termékek közé került a férfiaknak szánt melltartó. Eddig háromszázat adtak el a harmincdolláros melltartóból, írja a Yahoo Tech. A boltban harisnyákat és női fehérneműket is árulnak.
A Wishroom nevű online bolt képviselője, Maszajuki Csukija a hírügynökségnek elmondta, hogy szereti hordani a feszes melltartót, amely diszkréten megbújik a férfiak ruhája alatt. A bolt igazgatója, Akiko Okunomija meglepődött a termék sikerén, nem gondolta, hogy ilyen sok férfi próbálja kimutatni a lelke mélyén rejtőző nőt.
Okunomija szerint nő majd a férfimelltartók iránt érdeklődők száma. Egy vevő elárulta, hogy már régóta várt erre a pillanatra, mondta az igazgatónő a Reutersnek.
A fekete, rózsaszín és fehér színekben kapható ruhadarabot persze nem könnyű kirakni a boltok kirakataiba, érthető, hogy egy online kereskedésben lett rendkívül sikeres termék. A férfimelltartó egyébként nagy vitát kavart a japán közösségi portálokon, egyik este a Mixi nevű weboldalon nyolcezren érveltek a hordása mellett, illetve ellene.