Folytatódik a Google-varázslat, nagyjából így lehet összefoglalni a néhány órája bejelentett első negyedéves eredményeket. A Google ebben az időszakban 3,66 milliárd dollár bevételre tett szert, ami az egy évvel korábbihoz képest 63 százalékos növekedést jelent.
Ha a reklámköltéseket nem számítjuk, a bevétel akkor is az elemzők várakozásain felüli, 2,53 milliárd dollár, és ez 66 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
A nyereség is kiugróan magas volt a Google-nál az első negyedévben. A mostani egymilliárd dollár (részvényenként 3,18 dollár) éppen 69 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. Hasonló tehát a helyzet, mint az előző negyedévben, mikor szintén egymilliárd körüli volt a cég profitja.
A Google negyedéves jelentését két nappal azután tette közzé, hogy a Yahoo is beszámolt az első három hónap eredményeiről. A rivális cég kiábrándító első negyedéves eredménye azt jelzi, hogy új hirdetési megoldásuk, a Panama rövid távon nem tudott komoly piaci részesedést elhappolni a Google elől.
Sőt, a Google most jelentett eredményei azt mutatják, hogy továbbra is képes a rivális Yahoo-tól piacot szerezni, így várhatóan az elemzők és a befektetők és sokkal kevésbé lesznek elnézőek az év hátralevő részében a Yahoo-val szemben.