Barbara, Borbála
-5 °C
3 °C

Luxusüzlet online

2000.06.22. 17:54
Online áruházat nyitott a legnagyobb luxusholmikat forgalmazó cég, az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Az eLuxury nevű portálon a legdrágább designer divatárukat és ékszereket árulja a cég, köztük a Bulgari, a Dior, a Givenchy, a Louis Vuitton, a Trussardi és a Wolford áruit.
LVMH legújabb vállalkozása a most megnyílt, online luxusáruház
Bernard Arnault, a cég vezérigazgatója az utóbbi évtizedben a küszködő, egymással is versengő státuszmárkákból létrehozta a világ legnagyobb luxusárukat forgalmazó cégbirodalmát. A párizsi cég piaci értéke ez idő alatt 40 milliárd dollár fölé emelkedett. Arnault számos internetes cégbe is befektetetett, melyek azonban korántsem voltak annyira sikeresek, mint az offline luxusbirodalom. Arnault befektetőcége, az Europ@web több mint 30 internetes vállalkozásban bír tulajdonrésszel, múlt héten azonban azzal lepte meg a befektetőket, hogy korábbi terveitől eltérően mégsem megy tőzsdére. Boo.com nevű online sportruházati áruháza pedig nemrég jelentett csődöt, a cég nevét és az áruház technológiákját a befektetett összeg töredékéért adták el.

Arnault, illetve az LVMH legújabb vállalkozása a cég hétfőn megnyílt online luxusáruháza. Az eLuxury nevű portálon az anyacég valamennyi designer leányvállalatának áruból válogathatnak a kövér hitelkártyával rendelkező internetezők. Az anyacég korábban nem engedélyezte, hogy márkáit az interneten árulják, félve a hamisítóktól, illetve attól, hogy nem hivatalos kereskedők is árulni kezdenék a neves holmikat, rontva ezzel a márkák imázsát. Az LVMH nem az egyetlen luxuscég, mely tiltja márkái online árusítását: a drága tollakat és töltőtollakat áruló Montblanc nemrég még hivatalos partnerei számára is megtiltotta termékeinek internetes árusítását.

Az eLuxury vezérigazgatója, Alain Lorenzo bízik a vállalkozás sikerében. Szerinte az online áruház létrehozására fordított összeg hosszútávon mindenképpen megtérül, mivel fenntartási költségei csekélyek, a luxusholmikat pedig teljes árukon kínálják. Az eLuxury ráadásul az egyetlen hely az interneten, ahol az LVMH alá tartozó márkákat árulják. Tervezik a cég tőzsdei bevezetését is, Lorenzo azonban nem árulta el, mikor bocsátják ki az eLuxury részvényeit.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!