Öröm velük az internet?
|
Ekkor besétáltam a naivak csapdájába. Amikor már egy hete ez volt a jelenség, gondoltam, felhívom a HelpDesk szolgáltatást, elvégre azért vannak ott, hogy segítsenek. Nos náluk két perc alatt kiderült, hogy vonalhiba lehet a probléma. Irány a hibabejelentő. Ott be is vizsgáltak a vonalat, majd közölték, hogy semmi baja. Gondoltam, hátha most már jó lesz. Vártam egy hétig, aztán amikor semmi változás nem volt, ismét eljátszottam ezt a kört - ugyanazzal az eredménnyel! Itt már kezdtem kissé dühös lenni.
Talán az ügyfélszolgálattal meg tudom beszélni a dolgot, gondoltam. Szeptember 26-án csütörtökön beszéltem is egy kedves hölggyel, aki megígérte, hogy legkésőbb másnap felhív, és utánajár a dolgomnak. Ehhez képest október elsején én telefonáltam be, hogy ugyan már, mi a helyzet? Erre azt mondták, az én készülékemben van a hiba. 99%-ban meg mertem volna tenni a tippmixen, hogy ezt hozzák ki a dologból.
Három kérdésem lenne: 1. Négy napba telt mire mindezt kiderítették? 2. Miért van az, hogy mindig az ügyfelet nézik hülyének? Nem vagyok teljesen számítástechnikai analfabéta, vagy háromszor már újrainstalláltam mindent, amit lehetett. 3. Az első másfél hónapban miért működött tökéletesen a dolog, napi 3-5 óra folyamatos kapcsolattal, és miért nem működik most, 8-10 perc folyamatos kapcsolattal?
Őszintén szólva most már nagyon megbántam, hogy előfizettem az internetre, de sajnos köt az egy évem! Így maximum kifizetem a nagy semmit, mert ezt nem lehet internetszolgáltatásnak nevezni!
Werni Gábor