620 találat az Indexről, és a környékéről.
Ezt mutatják az előrejelzések.
Megnyitották a rendelést a Honda Civic alapú japán Dodge Challengerhez.
Jó autó volt, inkább köszönje meg neki az elmúlt harminchárom évet.
Régebbi autóépítési elvek alapján raktak össze egy igazán potens terepjárót.
Egy visszahívás és hibák miatt indított nyomozást az NHTSA.
Európa ebből is kimarad.
Szükségem volt rá, most végre meg is vettem: érzelmek zárva, racionalitás nyitva.
Európa egyik legnépszerűbb robogója DX változatban színes kijelzőt és külső tartályos hátsó rugóstagot kapott.
152 lóerő, nagydugattyús Showa SFF-BP villák, könnyed felépítés, olcsóbban, mint egy Suzuki.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
A kormányműházzal lehet baj.
Egy Sam Dutcher nevű fiatal segítséget kért a minnesotai rendőrségtől, mivel állítása szerint önkényes ámokfutásba kezdett Honda Pilot SUV-ja.
Karbantartás után nem indul a Honda
Erről szólnak legalábbis a japán Best Car magazin legfrissebb értesülései.
Vagy fordítva: motorozhatsz a hatótávnövelőddel.
Mind a tíz csapat betartotta tavaly a költségvetési maximumot.
A Kínában található üzemek leállítása összesen körülbelül 2000 embert érint.
Egy levédett elnevezés árulkodik arról, hogy négyhengeres kis CBR-rel szemeznek a Hondánál.
Régimódi iskolához nyúl vissza a Honda, ennek a Hornet változatnak egy alig nyúlván helyett, lenne például rendes fara.
Nem vitték túlzásba.
Hangyász, Lexus, Prius, BMW... semmi sincs biztonságban.
A feladat nem könnyű, mert ennyiért 15-20 éves prémiumokat dobál a kereső.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
Ezzel a hetedik legnagyobb gyártó lett a második negyedévben.
Még nem biztos, hogy NSX-nek hívják majd, de a gyáriak szerint az ikonikus, középmotoros sportautó szellemi utóda lesz.
Összebútorozik a Honda és a Yamaha, csak azt kell eldönteni, hogy akkor ez most Homaha vagy Yonda lesz.
Ugyanakkora, mint az ötszemélyes.
Egy, a három cég közötti együttműködés alapján a Nissan korábbi vezérigazgatója erre következtet.
A Pebble Beach Concours d'Elegance-on lesz kiállítva.
Hol van már a régi XRV 750? A Honda szerint színeiben még itt van velünk.
Fel kell venniük a versenyt valahogy.
Nemcsak a furgonos manőverével, hanem magával a robogóval is volt gond bőven.
A legenda, ami egyben egy 10 millió forintos használt autó: versenypályán, napi közlekedésben, netán múzeumban a helye?
Nevetünk, nevetünk, de azért azt a nyolchengeres bokszert te is kipróbálnád, igaz?
Hamarosan a goodwoodi Festival of Speed rendezvényen mutatják be a Honda újdonságát.
A Honda CB500 az Honda CB500, mindegy, hogy F vagy Hornet, az a kezdők Szent Grálja.
Elérhető mától az autótulajdonosok számára a legújabb My Honda+ alkalmazás, amely a hibrid és elektromos autók tulajdonosai számára kínál előnyöket.
Egy-egy autón 1,6-2,5 millió forint lehet a haszon a legjobbaknál.
Azok a fránya emissziós szabályozások.
Honda, Yamaha és Suzuki trónolnak a legkeresettebb motorok piacán, közvetlenül mögöttük pedig ott lohol a BMW.
1,5 millióért ez az SH125i pontosan azt adja, amit ígér. Több rohangálhatna belőlük az utakon.
Balogh Bence fotói után jöjjenek Ricsié, aki picit máshogy látta a rendezvényt.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Jó hír, hogy a Monkey és az Africa Twin szerelemgyerekét akár meg is veheted. A rossz, hogy nem lesz olcsó.
Piacra lépett a Honda frissen bemutatott hidrogénhajtású autója.
Az ügy azonban tovább gyűrűzik.
A koszos NSX-ben alig 3000 kilométer van, az átfogó tisztítás után egészen hihetetlenül néz ki.
Hol máshol, mint Floridában.
Nem is kerestem, csak szembe jött.
2024.05.18. 08:43 Módosítva: 2024-05-23 06:23:27
Azt mondják, így nagyjából 100 kilóval tehetik könnyebbé az elhízó elektromos autókat.
A szoftverek „adják” majd el az autókat?
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
Az elektromos autók mesterévé akar válni a Honda.
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Az e:Ny1 nem tartozik a legkönnyebben kimondható típusjelzések közé.
10 éves távlatban vizsgálták meg a gyártók papírjainak értékét.
A megkímélt NSX-ek egyébként is szép pénzt érnek, de Senna neve alaposan megdobja az árat.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
2024.04.17. 15:41 Módosítva: 2024-04-20 07:51:02
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.