Tízezer megrendelés érkezett, még mielőtt leleplezték volna, és jobban is néz ki, mint az elődje.
Olvasónk Spanyolországban kapta lencsevégre a hobbiterepjárót, mely akár a Sorento utóda is lehet.
Az Alfa Romeo 4C riválisának szánják a kevesebb mint 850 kilós, de több mint 200 lóerős középmotoros sportkocsit.
Kicsit audis, kicsit mondeós, de mindenképp elegáns és visszafogott a Hyundai következő nagykocsija.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A koreaiak az i10-es alapjaira készített olcsó, négyajtós, családi modellt. A Renault Thalia elbújhat mellette.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.
A gyári sportrészleg neve M helyett N lesz ugyan, de még a logó színe is megtévesztően hasonló.
Nem csak a formája, de a technikája is iránymutató, ígérik a koreaiak.
A vadiúj Genesis most inkább Audira hasonlít, mint BMW-re, de kétségtelenül sokat fejlődött.
Ha nem lenne a rendszámtábla helyén Genesis felirat, azt is elhinnénk, hogy egy német prémium autógyár új limuzinját látjuk.
Az agglomerációból akarok bejárni. Opel, Citroen, vagy Hyundai legyen?
A Jaguar, a Lexus és az Infiniti mellé újabb trónkövetelő érkezik, bár egyelőre inkább csak próbaképp.
Az erős márkaarculat még hiányzik, de a következő Genesis kevésbé másolja a konkurenciát.
A Hyundai-vízautó nem bontja, hanem kipufogja a vizet. A látszat ne vezessen meg senkit, ilyen drága kocsit ritka alkalom vezetni, meg sem merték mondani az árát.
A koreaiak ugyanolyan sportrészleget állítanak fel, amilyen a Mercedesnél az AMG, vagy az Opelnél az OPC.
Az első lépést a Hyundai teszi meg: a szivargyújtó-aljzat helyett USB csatlakozót szerel újabb autóiba.
Az ára még titok, de hamarosan itt a legolcsóbb Hyundai. A Suzuki felkötheti az alsóneműt.
Ha nem is kifejezetten illegális versenyzésre készült, de arra is kiváló lehet a koreaiak sportkocsija.
A gyári szakemberek és egy tuningcég együtt fejlesztette szörnyeteggé a Genesis Coupét.
A nürburgringi versenypályánál létesített tesztközpontot a koreai gyártó.
Kicsike, de az ellenfelei is kicsik. Egy beülés nem sok, de már a szalonon is láttuk – az i10-nél messze emelte magának a lécet a Hyundai.
Te, ez nem gagyi. Egyáltalán nem. Minél közelebb kerülünk Pistával az Equushoz, annál jobban tetszik.
A hyundai-os nő biztonsági öv és fékezés nélkül zúzta le a parkolóból kihajtó autót.
Az új i10 nagyobb, tágasabb és jobban néz ki, mint az elődje. Talán így már lesz esélye.
A koreaiak a Genesisből építhettek volna önálló márkát, de meggondolták magukat.
A koreaiak tavaly Elantrával készültek a zombik támadása ellen, most egy Velostert faragtak át.
A parkolás már önmagában szépségdíjas, de erre az ütközésre nem létezik józan magyarázat.
Hyundai helyett Audi vagy Volkswagen. Érdemes?
Izgalmas idők kezdődnek a koreaiak számára: egy év alatt versenyképessé kell válniuk.
Dél-Korea legnagyobb tetőre telepített naperőművének kiépítésébe kezd a Hyundai.
Meghökkentő teremtmény bukkant fel a Szöuli Autószalonon: a Hyundainak merész elgondolása van a jövőről.
Ha ilyen lesz a következő Genesis Coupé, akkor van mitől tartania a konkurenciának.
Az elmúlt évek egyik legszörnyűbb autójából újabb változat készült. Pedig az elképzelés nem rossz.
A Hyundai hamarosan lerántja a leplet a Grand Santa Féről, melyet hét üléssel is kínálnak majd.
Minden várakozáson felül teljesített a koreai autógyár, de idén erre is rátesznek egy lapáttal.
A koreaiak minden trükköt bevetnek, hogy megszorongassák a német prémiumgyártókat.
Egyszerre emlékeztet Audira, BMW-re és Mercedesre – jobb lesz odafigyelni rá.
Az A7-es ellenfele lehet a böszme luxusautó, amely Koreából érkezik.
Kéziváltós Velosterek elektromos rögzítőfékével van a gond.
Hohó, egy digitális Michelin nyomásmérő plusz egy Hyundai pendrive.
A Hyundai csoport visszaadja a benzinpénzt a megtévesztett vevőknek.
Előszedték a naftalinból a régi formatervezőket – lehet, hogy nem kellett volna.
Négyszáz lóerő egy 1,6 literes motorból. És ahogy kinéz – alig lehet felismerni a szerény alapokat.
Ezt is megértük: ahol egykor az F1 legjobb motorjait készítették, ott most Hyundait pimpelnek – persze nem akármilyen színvonalon.
Egyszer régen megígérték, hogy visszatérnek, és úgy tűnik, meg is tartják, amit ígértek.
Bunkerként védi a bennülőket, és képes százakat lemészárolni egy kövér gáz alatt.
Látta-e már a 186 lóerős, új Veloster Turbót? És a mellbevágó i30 kombit? Kétlem, hogy a 3. generációs Santa Fébe belebotlott volna már bárki. Ezek és más újdonságok a cikkben.
Puskagolyóként megy át mindenen az M5-ös. Szilánkokra tört alma, vizes lufik, egy céltábla és remek lassítások két percben.
Nyilván nem, bár az EuroNCAP ezügyben már alig ad támpontot. A legutóbb négy autóból négy kapott ötöst.
A koreaiak jobban bíznak a majmokban, ha arról van szó, hogy tönkre kell tenni egy autót.
Könnyen lehet, hogy a fronthajtású modellekbe már nem a németek terveznek új motorokat.
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak.
Míg Dallasban a tornádó kamionokat dobál, addig egy Hyundai-t egy konténer sem lapít ki.
Mindegy, hogy Ford vagy Hyundai, a listaár csak dísznek van az autószalonban. Bónuszként megtudjuk, a Mondeo vagy az i40 az olcsóbb.
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett?
Közvetlen benzinbefecskendezés, hengerenként négy szelep és turbófeltöltés – minden van, ami a legdrágább motorokban szokás.
Eddig is szerették, de nem a szépsége miatt. Mi lesz most, hogy már jól is néz ki?