A 75 éves motoros súlyos sérülést szenvedett.
Visszakerült tulajdonosához a 25 éve vett, megkímélt állapotú Simson motorkerékpár.
A 28 éves bűnelkövetőt elfogták és előállították, a segédmotort az öreglaki tulajdonosnak visszaszolgáltatták. Rendőrségi közlemény.
Ne hidd, hogy ennyire vágom a dátumokat.
Ilyen volt, de így használhatatlan Nincs presztízs problémád! Ezt mondta nekem egy haverom arra célozva, hogy nekem nem ciki ezzel járni, miután közöltem vele, hogy a békazöld fostalicskát bizony használom. Nagyjából minden a Spalya műve, mármint nem az átépítés, hanem hogy egyáltalán használható.
Az NDK technikát egymással vegyíteni nem annyira furcsa, sokkal inkább kézenfekvő öltet, mégsem látunk túl sok efféle Simson Dragstert.
Szabó Zsolti éppen pihenteti erősember karrierjét, addig is erőemelősködik a Magyar Erőemelő Szövetség színeiben, ami neki nem annyira megterhelő, mert itt "csak" három fogásnem van súlyzóval: fekvenyomás/guggolás/felhúzás.
A legjobb módszer, hogy instant elmenjen a kedvünk az osztrák túrától az, hogy a tetves Simsonok már az első úton szívatnak.
Az enyém - a zöld - felkészítését Spalya vállalta, ami nagyjából abból áll, hogy egyelőre rájöttünk, hogy mi szar benne.
Az egykori népmotort megszépítette az idő. Ma az egyik legolcsóbb lehetőség, hogy használható veterán járműved legyen.
A videomegosztók szerencsére nem csak szemetet termelnek ki, hanem akad a szarkupacon néha egy-egy gyöngyszem is.
A múltkori poszt végén pedzegetett dolog onnan jött, hogy év elején egy "évindító-célkitűző" konferencián bakancslistával és egyebekkel fárasztottak minket, amin az új évre meg is fogadtam, hogy több ilyen rendezvényre nem megyek.
Rájöttem, hogy spirituális kapcsolatom van a Simson Schwalbéval. Fateromnak volt egy: ez volt az első motor, amit életemben láttam.