Egy régóta létező, de senki által nem használt billentyűről van szó.
Érthetetlen és életveszélyes manővereket hajtanak végre az egyértelmű kitáblázás ellenére egyes közlekedők.
Felvázolták az új motorszabályokat.
Ráadásul idén bezárták az alkatrészcserés kiskaput.
Erős tervek a főnöktől. Lenullázna mindent.
Tökéletesítették a kvázi tökéletest, legalábbis külsőre.
2015 szeptember 10., 14:49
A Ferrari markába kerülnek. Forr a motorválság.
2015 augusztus 25., 13:32
A csapatfőnök óvatos, nem akar csalódást okozni.
2015.04.24. 00:36 Módosítva: 2015-04-30 14:11:04
A motorvita aggasztó, 2017-re a négyből két gyártó maradhat: képes- és hajlandó-e 10 csapatot ellátni a Ferrari és a Mercedes?
Hát persze, hogy a motor, ki kell dobni a turbót.
Ha ez így van, hamarosan indulhat az esélyegyenlítés a Forma-1-ben.
Otthagyhatja az F1-et a cég a motorszabályok miatt.
Félelmetes, hogy az idei autó mennyivel jobban fog kinézni a tavalyinál. Az idei szabályok miatt gyors is lehet.
A fejesek összeültek, és támogatják az ötletet.
A Red Bullnál máris kongatják a vészharangot.
Két nap alatt egy rendes kört sem ment a kocsi.
2014 szeptember 30., 13:03
A japánoknál vészhelyzet lehet a turbómotor miatt.
2014.06.09. 12:17 Módosítva: 2015-05-03 00:30:40
Hamilton versenyébe került, Rosberg a győzelmet vesztette el a váratlan hiba miatt.
Nem őrült meg a világ, de a mercist a lotusos Pic is megelőzte, szárazon. Ferrari- és Raikkönen-KO.
Bernie borzasztóan ki van akadva, valami most már történni fog.
Ez van. A dolog sokkal bonyolultabb lenne annál, mint azt a károgók képzelik. A Renault-guru kifejti.
A FIA-elnök kifejtette véleményét a krízishelyzetről.
Mint a rádiót. Csak valaki mondja meg, hogyan.
Kivételt akar motorgondjai megoldására.
2014.02.03. 20:38 Módosítva: 2015-05-06 01:26:19
Az első F1-teszt után a Renault ciki helyzetben, a Ferrari rendben, a Mercedes szárnyal. Feltámad a McLaren? Wéber Gábor szakért a főszereplőkről.
A nagyfőnöknek nem jönnek be a változtatások.
Pilóták mesélnek élményeikről a turbóváltás után.
Három hetet csúsznak az új autóval.
160 LE-s, félperces KERS! Hivatalosan erőforrás.
3 istálló megvétózta a súlyhatáremelést. De miért is?
Sztármérnökök aggódnak az új autók orra miatt.
Így szól a Forma-1-es motorjuk.
Dráma lesz a turbó miatt. Mint 30 éve, a fénykorban.
A két legnagyobb koponya rengeteg hibára számít.
A színésznek nem ez lesz a legszerencsésebb hete, mindkét filmje egyszerre csődölhet be.
Visítás helyett zúgós morgás. A Renault-turbó hangja.
Legenda, a franciák vitték be, nyertek 1.-ként vele.
Ekkora feladatot ilyen idős pilóta még nem végzett.
Az F1-főnök meghallgatta a Ferrari új motorját.