Novoth Tibi nem készült, Winkler autója ellenben igen. És elindult vele haza. De mi történt azután? És egy kis filmnézés.
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam elsütni sem a BMW 2-es bemutatóban, sem a hétfőn érkező 4-es kabrióban, a Vegas-Los Angeles útra kapott X5-ösről szóló tesztben, de még a BMW Designworks-üzemlátogatásomról készülő cikkben sem.
Bár régóta hallani efféle pletykákat, az olcsóbb, nyolchengeres, automata változat nem készül el.
A Mercedes tuningrészlege egy negyedik motor fejlesztésébe kezdett, az Audi mintájára.
Feltöltéssel talán nem is olyan nehéz megcsinálni, de egy szívó V8-nál semmi sem röfög szebben.
Szeretne egy nyolcvanéves Fordot? Az sem zavarja, ha kétezer-ötszáz lóerős? Most hazaviheti.
A nap karbonfétise: a halálra ítélt V8-as, amelyet egy versenyautó-dinoszauruszba száműztek.
Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen.
...de szeretnél egyet, akkor menj egy negyedmérföldet ezzel és meglátod, a végére kinő. Ennyit tesz hozzá a zseniális Drive-sorozat műsorvezetője, Mike Musto a Gordon Tronson által épített Double-Trouble nevű 1927-es Fordhoz.
Azt gondolnánk, hogy a drága prémiumautókkal nincs gond. Íme az ellenpélda.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Tudják, hogy ég rommá a műsorvezető? Valahogy így, ahogy Karotta tette a csillió lóerő között
Dupla kipufogó, 48 köbcenti: nem csak dísznek jó, működik is az aprócska nyolchengeres.
Közel tízmilliárdot buktak a britek, az okot az európai autópiac gyengeségében látják.
A General Motors hatalmas luxus-SUV-ja nem lóg ki a benzinfaló amerikai böszmék sorából.
A Mercedes az S63 AMG-vel búcsúztathatja 5,5-ös V8-asát. Négyliteres hibrid válthatja.
Csak beszélünk róluk egymás között. És persze nepperűzés, V6 kontra V8!
A borzalmas rajongói replikák után végre egy brutális hot roddal büntethet a denevérember.
A gépjárműipar eme méltatlanul elfeledett szegmensében igazán szépen lehet kaszálni.
Mike Burroughs egy olyan srác, aki magasról tesz a szabályokra és a normákra, akit valószínűleg hidegen hagy a mások - és főleg az irigyek - kritikája.
Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban.
Tudják, hány ember dolgozik a műhelyben, ahol harmincezer forint az óradíj? Egy. És tudják, hány ember vágyik M-es BMW-re? Sok. Nagyon sok.
Kudarcok hete: Winkler nyakán a V8 és egy beteg robogó, másnak pedig egy 37 milliós betegágy. Szerencsére mindenre van megoldás.