Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.
Meglepően jól néz ki az új kompakt, amelyet a Jetta sportos alternatívájának szánnak.
Senki se higgye, hogy egy hatalmas, összkerekes és bivalyerős autóról van szó. Sőt. De legalább visszatermel.
A Volkswagen Polo WRC igen. Kétszázas tempóval, versenykörülmények között.
Öt év van még a nyolcadik generációig, mégis konkrétumként beszélnek több eleméről. Drasztikusan megújulhat kívül-belül.
Egy bizonyos Ivan Hirst tehet mindenről. Igen, a 911-ről is.
A világ legnagyobb autógyártója jöhetett volna létre 17 márkával és 15 millió eladott autóval.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Az előző részek tartalmából:
Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.
Vettem egy bogarat, örültem neki.
Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.
Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.
Ebben a részben pedig felpolírozom
Ez volt az utolsó előtti mozzanata a kasznicserének: az én két vékony kerekem, rajtuk a vadiúj gumikkal mentek Marcinak, cserébe a szélesített felnikért, amin lefutott gumik voltak.
A Volkswagent 1974-ben gyakorlatilag egy Trabant-motor mentette meg.
Ilyen az, amikor két igazán erős Volkswagen feszül egymásnak. Az egyes vagy a kettes a nyerő?
Az autó belerohant egy parkoló Fordba, majd megpördült és 20 métert csúszott a tetején.
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá.
Állítólag összeültek az Elkann és Agnelli családok képviselőivel.
A böhöm SUV-ot helyben fogják gyártani, hozzánk Skodaként jöhet.
Európa kezd talpra állni a válság után, Kínában pedig meredeken nő az igény az autóikra.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Meglepően karakteres lett a Volkswagen nagykocsijának nyolcadik generációja, mégis önmaga maradt.
Úgy látszik, elegen bámulták csillogó szemmel a nagykerekű terep-Beetle-t, hogy a VW meglássa benne az üzletet.
Amikor öt éve megvettem a T3-as Transporterem, debütálásának a várpalotai Pannónia Fesztivált szemeltük ki.
Ha vezetsz, ne is gondolj a telefonra. Használj kihangosítót, vagy halkítsd le indulás előtt. A pittyegés is ölhet.
Mai adásunkba valószínűleg belehalnak páran. Ki az izgalomtól, ki a gyönyörtől, más az undortól. Viszont igaz hiánypótló és ha eddig gondolkodott azon, hogy egyáltalán érdemes-e elmenni ide, most eldöntheti.
Ilyen az, amikor egy igazi profi utánozza az autóhangokat. A vébé-menők pedig megtéveszthetetlenek.
A Volkswagen eladásai az első hónapokban visszaestek, új modellekkel hoznák be a lemaradást.
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik.
Hathengeres izom-dízellel és malomkőnyi kerekekkel kápráztatja el a tóparti közönséget a Volkswagen.
Már a premier előtt megmutatták, hogyan fejlesztik tovább a VW népszerű nagykocsiját.
Ilyen az, ha Fritz szabadjára engedheti a fantáziáját. Zseniális Volkswagen született.
Idén váltják le a rövid életű B7-es változatot egy alapjaiban új autóval.
Ha lassan is, de rájöttek a Volkswagennél, hogy hogyan tehetik sikeressé a Phaeton utódját. Igazi luxus-népautó jön.
Tele van hellyel, sok csomagot elvisz, és a nevében ott van a sport szó. Végül is sportos, simán megfogtam vele egy Bugattit.
A bosnyák nyugdíjas tölgyből faragott díszítést kedvenc autója köré. Két évig dolgozott rajta.
Úgy hallani, három éven belül elkészül az első, 2 millió forint alatti családi modell.
Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.
A német gyártó versenyt hirdetett, melynek győztese számítógépes játékban láthatja viszont alkotását.
Tiszta hülye vagyok.
Egy Volkswagennel ütközött, három sérült.
Történik, hogy az embert meghívják egy kicsit vadonatúj Porschét vezetgetni Marokkóba, egész pontosan Marrákesből (Marrakech, Marrakesh) indulva fel az Atlasz hegységbe, berber falvak között kanyarogni, szédítő mélységek fölött elporozni csúszós földutakon.
Nem viccből mutogatta a Volkswagen a 400 lóerős kompaktot, szériaváltozatot terveznek belőle.
Ha az NMC-ből szériagyártmány lesz, a Jetta értelmét is veszítheti.
Ha egy kicsit észnél vannak, nem a Minié lesz a modern csoda-kisautó cím az ötvenes években. Hanem a Volkswagené.
Összkerék-hajtással és 400 lóerős motorral a kategória leggyorsabb autói közé tartozik.
Mindkettőt a második világháború előtt készítették, mindkettő olcsó, népautó. Mégis rettenetesen mások.
Egyszerre lehet dögös külsejű, elérhető árú és egész célszerű az új Volkswagen modell, ha megvalósul.
Rajzás:
Az a rovarbiológiai jelenség, amikor egy rovarfaj új nemzedékének kifejlődött alakjai megjelennek.A rajzás rendszerint élénkebb fajfenntartó tevékenységgel kapcsolatos, és ezért szokták e kifejezést ennek megjelölésére is használni.
Ez már a következő generáció, amely csaknem az utolsó csavarig új konstrukció.
Legutóbb ott fejeztem be a történetet, hogy elhoztuk Zsolttól a T2-t, és ideiglenesen letettük egy garázsba.
Drága kompromisszum, mint az arany zsebóra, amiről összetett mozdulatsorral lehet leolvasni az időt, mégis menő. A villanyautóval viszont már sznob sem igazán lehet az ember.
Hamar megalakulhat a Dacia vetélytársának szánt márka, hisz minden megvan hozzá.
A német sportkocsigyártó házon belül a Lamborghinit és a Bentley-t is lenyomta, minden autójuk milliós hasznot hajt.
Nyár végén ismét számot vetettem autótulajdonosi énemmel.
410 lóerő egy pickupnak több mint elég, a krómozott küszöb pedig már durva túlzás az Amarokon.
Meglepő látni, hogy az Italdesign mire képes még a Volkswagen fojtogató szorításában is.
A kedvező árú almárka bevezetésének ötletét nem vetették el teljesen, de egy kicsit még biztosan várnak vele.
Dávid nagyon ráérzett a pusztulás témára.
Évek óta először támad az az érzésünk, hogy a németek szerződtettek néhány szerves létformát a formatervező részlegre.
Ezúttal svédországban vásárol teherautó-gyári részvényeket a német vállalatóriás, 6,7 milliárd euró értékben.
A Golf sportos ikertestvére alapos korszerűsítésen esett át, bár a lényeges változásokat nem a felszínen kell keresnünk.