Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
Évek óta ez számít a szezon előtti Motorsport tematikájú vásárok show-k legnagyobbjának.
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Saját tervezésű és gyártású motorbelső, egyedi program, sok év munkájának gyümölcse. Tartsatok velünk ma is.
Sokak kedvence a rali, sokan szeretik a Ladát is és szinte mindenki ismeri a kocka Ladából kinőtt Lada VFTS-t.
A jóárasított Alfa, a 155-ös, ami még szerethető
Volt egyszer 26 lóerő a kétütemű Trabant, majd jött a 4 ütemű, 40 lóerővel. De mi van, ha még több kellene? Az Erőmérő mai műsorából kiderül!
860 Nm nyomaték nem viccel.
Nem kell mindig villámtölteni, és egészen kevés energia is elég lehet 100 kilométer megtételéhez: ezekről beszélünk ma.
Az SX-4 S-Cross minden bizonnyal nem pályázik a legszebb Suzuki címre, turbómotorjától viszont sokat várunk.
Versenypályára vittük a Mustang Mach 1-et és a Mach-e-t, hogy összemérjük őket, a nap végén pedig összefoglaltuk a tapasztalatainkat.
Lehúzhatod az ablakot, előfűtheted a kocsit, és időzítheted az autó szoftverfrissítését is. Forddal közös videósorozatunk legújabb része!
Forddal közös videósorozatunk folytatódik: Ágó Béla megmutatja, hogyan indul el egy 1000 kilométeres útra villanyautóval, és hogyan tölt az autó.
A technikája úttörő és lenyűgöző. Brilliáns alapötlet nagyszerű kivitelezésére láthatunk példát, a többi már történelem.
Az Erőmérő mai adásában komoly teljesítménynövekedésre számítunk.
Mérőpadra tettünk egy szép hathengeres kétajtóst.
A Mercedes legendája nem véletlenül alakult ki, ez a W116-os szériának pedig nagy szerepe volt ebben.
A szünet utáni első epizódban egy A4 B8 Avant Quattro teljesítményét mérjük meg. Tizennégy éve hagyta el a gyárat, és van benne némi módosítás is.
Talán a motorsport történetének legnagyobb ügyeskedése kapcsolódik ehhez az autóhoz. Az utcai autó azért mindenképpen bámulatos.
Ez a Honda pedig bevezette ezt a korszakot!
Az autó is egy legenda, de mi most elsősorban a motorral foglalkozunk: 3 liter, 320 Nm, VANOS, de megvan-e a 286 lóerő?
A Mazda 6 egy átlagos polgári autónak született. Az MPS egy kicsit több, ez pedig itt még több! Megmértük, mennyivel.
Egy becsődölt autómárka, ami még ma is rengeteg rajongót vonz magához. Mi a titok, és megmaradtak-e a turbós lóerők?
A szocializmusban a másságnak ára volt, de talán megérte. Milyen, ha valaki nem Ladával ment az első magyar Forma 1-re?
A prémiumság jegyeit hordozza, közel 20 év után is praktikusan használható a napjainkban, de ott van benne a bugi.
Bondnak jó volt a Roadster, nekünk jó lenne a Coupé.
Az akkori trendnek megfelelő forma egy igényes mechanikával párosítva biztos siker. Vagy mégsem.
Dupla kísérlet, duplán öt henger, dupla öröm? Egy V10 biturbó sok szenvedést is megér.
Ha kiesik két autó, mihez nyúlhat a stáb? A csapatszállító 124-eshez!
A 90-es években rengeteg gyártó hozott GTI-t, de nem mindegyik volt kiemelkedően jó. A Peugeot 306 viszont értékes kultautó lett.
Tényleg jó a széria Nissan GT-R, de más a helyzet, ha a 8-900 lóerős tartományt közelítjük.
Farmotor, léghűtés, kombi karosszéria egy itthon nagyon ritka típusban. Ugye egyedi?
A Suzuki is tud sportos autót, ha akar! 23 éve, 2000-ben 109 lóerős volt a sportos Ignis.
Van előnye, ha villamossági tapasztalatok birtokában áll neki valaki elektromos autót építeni. Még akkor is, ha ez más iparágból gyűlt össze.
Az autó is érdekes, hát még a motorja! Amikor ebből a Lotus igazán erős motort akart építeni, a saját útján indult el. Minden másra ott a Rover VVC.
Van egy fekete és egy piros is. Kiderítjük, melyik az erősebb.
Monte Carlo, Svéd rali, sok helyen versenyképes volt már a mini Mini úgy 50-60 éve, most is megpróbáljuk. A kompresszort pedig mindig szeretjük.
Ha van 105 lóerős verzió, akkor a 235 lovas biztosan jól mehet. A nagyobb tesók annak ellenére nyomták el ezt az autót, hogy ekkora benne a potenciál.
Az "e" régen einspritzungot vagy ecót, ma már inkább electricet jelent. Íme, így teljesít a padon egy korai elektromos Mercedes.
Mi történik, ha egy 1965-ös alapmodell aktuális változatát vesszük meg újként 2020-ban? Most megtudjuk!
A nagyobb testvért jól ismerjük, de a kortárs MX-3 igazi ritkaság. Most egy V6-os jött az Erőmérőbe, igazi műszaki csemege.
Az autó, ami sokáig Karottáé volt, mára Stump Bandiék olcsó csapatós autója. Megnézzük a mérőpadon!
Ismét bevált a lökettérfogat. A hengerek száma is a duplája lett. Lehet még kérdés?
A donornak és transzplantáltnak is így volt jobb, gyors és megbízható versenyautó született.
Régen is szerettük, ma már másképpen nézünk rá. Ami régen 155 lóerő volt, az már egy kicsit több.
Igen, egy Cobrát tudtunk elhozni most az Erőmérőbe, méghozzá nem is teljesen gyárit.
6,2 liternyi harag egy pici autóban, és a kesztyűtartóban ott a Brabus felirat: itt nem lehet baj.
Olcsó sportautó, kis hibával: megéri belevágni egy Toyota MR-2 motorfelújításának?
Hány filmben láthattuk a standard amerikai rendőrautót? Száz? Ezer? Talán senki nem tudja, még az imcdb sem.
A Golfot mindenki ismeri, csak éppen nem így. Ezt az autót olyan ember építette, aki csak másodsorban mérnök, amúgy leginkább megszállott.
Az utolsó Alfa, aminél a vezetési élmény volt a cél, ráadásul annak is a csúcsváltozata. Egyszer már próbáltuk mérni, most vajon sikerül?
Bár a király az 500E volt, a 400E sem kevésbé érdekes. Ritkán jár V8 a padon, de ez most elég finom darab.
Olcsón fenntartható, dinamikus autó, ráadásul ez volt az első OPC Opel. Ezt tudja a fékpadon 20 év után.
Kétliteres motor ma már elképzelhetetlen egy kisautóban, de a 2000-es években ez még simán belefért. Lássuk, mennyi maradt a Fiesta ST 150 lóerejéből.
Kell egy kupé, de azért legyen négy ajtaja. Viszont akkor már az E osztály alapjaira épüljön, és legyen nagyobb is, több extrával.
Amikor a sok nem elég, akkor kell egy kicsi még. Megbízható és költségkímélő megoldást hozott nekünk Tibi.
A veterán korhoz közeledve, 242 ezer kilométerrel is tud meglepetést okozni a bokszer Alfa!
Benzinmotor, kompresszor, turbó, villany, hét ülés, összkerék, zöld rendszám - és azért becsúszik egy 5,6-os 0-100 is...
A Jeep Grand Cherokee Trackhawk 6,2 literes kompresszoros V8-asa 700 lóerő feletti teljesítményt ígér. Mégmértük!
A szocializmus szállítója, patikára restaurálva. Vajon tudja a gyári ígéretet, vagy soha nem is tudta?