Nepperűző: 20 éves Fiatot szabad-e?
Fórumokon olvasni jót is, rosszat is. Egy kereskedő és egy korábbi tulaj válaszol.
Fórumokon olvasni jót is, rosszat is. Egy kereskedő és egy korábbi tulaj válaszol.
Jó autó volt, inkább köszönje meg neki az elmúlt harminchárom évet.
Jött egy csomó cucc, megy egy csomó lóvé, de a zárlatot okozó kábelt még mindig nem találtuk meg.
A Ford Focusok is benne vannak az első háromban a használt importautók népszerűségi listáján. Sok dolog kiderül róluk.
Haladunk, a kicsi szépen fejlődik, a papa büszke, csak az nem tiszta, hogy ki szoptat kit.
Nincs tapasztalatom régi autókkal, de ez a forma mindig is tetszett.
Autókereskedést nyitni nem csak játék és mese. Rengeteg szívással jár, buktatóval és örömmel is, csak legyen pénz, meg kitartás.
Kérem, ne csinálják utánam, kivéve akkor, ha önök is olyan hülyék, mint én. Köszönöm.
Kopott a bőr, matt a fényszóró, folyik a hűtő, de nem volt törve és nem rohad - megéri menteni!
Keveset futott, végig márkaszervizbe hordták, azonban az olajzabálás góleme még mindig fenyegetően tekint a jövőbe.
255 ezret futott dízel Peugeot az erősebbik motorral, hétszemélyes kivitelben.
Eszi az olajat, visszatekerték, lóg a tetőkárpit, füstöl, nem működik a szélvédőmosó, és már csak fél év a következő műszaki.
Négy nap, három éjszaka, közel kétezer kilométernyi élmény fémjelzi az első TC Balkán túrát. Ha tetszett, jelezd részvételi szándékod a következőre!
Az első tulajdonosa eladná a 75 ezret futott, benzines kombit.
Hegyről megyünk a hegyre, tájból a tájba, az aszfaltból még nem lopták ki az anyagot, de szalagkorlát nincs, csak ahol már meghalt valaki.
Haladunk tovább délre, megnézzük Mostar városát, az Öreg hidat, majd egy apró határátkelőn átlépünk Montenegróba.
Hajnalodott, kiugrottunk az ágyból, a Balkán már várt reánk.
Saját néven van, nem cégen, kartergázmentes, rozsdás és a légrugó leereszt - de nem mindenáron eladó!
Becsapós kérdés, mert a Fordban is Toyota-származék a hibrid rendszer.
Az árképzés nem egyszerű pláne, ha eladni kell és óriási a szórás a használtpiacon.
A fellelhető tesztek nem mondják ki egyértelműen, hogy melyiket érdemes venni, csak azt, amit lát az ember.
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Erősebb WagonR-ről fantáziál, a Vitarát nézegeti – mit válasszon?
A feladat nem könnyű, mert ennyiért 15-20 éves prémiumokat dobál a kereső.
A százezres kiadásokra fel sem kapom a fejem, hiszen már a milliók repkednek, de kocsit még nem vettünk.
Tükörsima aszfalt, kőkemény terep, barátságos helyiek, vicces árak és olyan panoráma, amitől kiégett az agyunk. Ez a Balkán, már nem az a Balkán.
Az elhatározáson túl szükséged lesz rengeteg pénzre, kötél idegekre, a végén a bevételed 40%-át pedig elviszi az állam. Mi ez, ha nem hivatás?
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
Milyen kabriót vegyen a férj és a feleség, ha randizni mennének másokkal?
Gyere, ha kalandra vágysz és bírod, hogy a táj az ágyad, van egy közepesen oké sátrad, na meg autód, motorod vagy terepjáród!
Július végén autós túrára indulunk délre, ahova velünk tarthattok személyautóval, terepjáróval, vagy akár motorral is.
Új autóban gondolkozik, főleg városban használja és egyértelműen SUV-re vágyik. Mi legyen?
Tarts velünk, ha bírod, hogy a táj az ágyad, és van egy közepesen oké sátrad, na meg autód, legyen az napi járós, vagy épített terepjáró.
Az EU büntetővámokkal védi saját autóiparát a kínaiaktól, ami egyes márkák esetében akár 50%-os drágulást is okozhat.
Prémium kombira vágyik az apajelölt, a keret 4,5 millió.
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
Miért, mire számítottatok? Az is csoda, hogy nem zártak be a nagy durcizásban.
Karottával beugrottunk megcsodálni a Budapestre cibált monstrumot. Nem rossz, de azért még itt-ott kilóg az acél lóláb.
Az Ioniq 5N egy új ligába köszön be 650 elektromos lóerővel, és milyen jól teszi!
Nem véletlenül mondtuk már ezerszer, hogy még a vásárlás előtt vizsgáltassátok át a használt autót. Ádám se tette, most szemmel látható pénzt bukhat.
Kafka szelleme elégedetten kísért a kormányhivatal eljárásában. A Rendőrségen kívül más sehol sem értik a jogot? Még a bíróságon sem? Van baj!
Alacsony, kényelmetlen, szervo sincs, váltani kell - a keret másfél millió forint.
Az Égéstérben kitárgyaljuk a behozott használt autók honosításának kínjait, az időpontfoglalási rendszer problémáit, és a lehetséges megoldásokat.
Azt hinnéd, hogy csak a kereskedők szívnak, pedig te is, ha külföldi autó honosítására adod a fejed.
A cél most Banjul, a csapat összeállt, a felkészülést megkezdtük, kövesd kalandjainkat!
Kihullott az öreg Zafira, helyette fiatal kell, ami megbízható, de nincs meggyőzve a japán autókról.
“Jelenleg sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudjuk a 2025-ös Bamako terveit.” - nyilatkozott a szervező.
Az új Passat mindent tud, amit elődei, csak az ára közben a duplájára emelkedett. Vennéd?
A vevő ezt hiszi, az eladó meg azt, vagy fordítva. Végül mindenki a saját előnyére fordítja a szabályokat, amelyeknek így semmi értelme.
Íme egy számos országban elterjedt szabály, aminek sok magyar autós örülne majd az új KRESZ-ben.
Szó lesz még a helyes felkészülésről túrázáshoz, labda nélkül focizó gyerekekről, megpróbáltatásokról és jövőbeli tervekről.
Így faragunk mindent kibíró versenyautót a negyven éves hullaszállítóból.
Képes-e egy töltéssel eljutni Debrecenbe a legnagyobb hatótávolságú Volvo EX30 130 körüli tempóval?
Kis pénz, kis foci - így fest ma a kilencvenes évekbeli középosztály álma a nyugati autógyártás fénykorából.
A közel negyven éves Mercit egy temetőből mentettük ki, most pedig apokaliptikus rali autót építünk belőle.
Az Építsd az Álmaid – Fóka 3.8s készen áll leigázni az európai piacot.
Ha Debrecenbe kéne menni, és pulykakakast kéne venni, ne ezt válaszd. De ha szép és szerethető formára vágysz, mindenképp! 😍
Figyelem! Ez Klem Kristóf szemtelenül fiatal járműmérnök első cikke, benne: Buick Riviera, Volkswagen Golf, tesztalanyok és a meglepő eredmény.
Régóta öreg mercik között élek, ismerik itt a helyi népek, azzal talán nem is lesz majd gondom, hiszen örökélet. Állítólag.