Ha tetszik az autó, az a csapat érdeme, ha nem, az az én hibám
A világ egyik legismertebb és az egyik legszimpatikusabb formatervezőjével a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen beszélgettem.
A világ egyik legismertebb és az egyik legszimpatikusabb formatervezőjével a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen beszélgettem.
Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Nem számít, hogy régi vagy új, benzines vagy elektromos, és az sem, hogy nem tökéletes, a széles mosoly minden Miniben garantált!
A sportos Corolla 192 lóerős, változó szelepemelésű szívómotorját a kétezres évek elején a Yamahával közösen fejlesztette a Toyota.
Szögletes, praktikus, jól felszerelt, kényelmes és olcsó, ilyenek lesznek a jövő Citroënjei. Már ki is próbáltuk az elsőt, az új C3-at.
Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
Az Insignia megszűnésével már a Grandland az Opel csúcsmodellje, és láthatóan büszkén feszít ebben az új szerepben.
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
Elkezdtünk számolgatni, hogy a BYD Seal U elektromos vagy plug-in hibrid változatának fenntartása olcsóbb-e. Az eredmény nem is olyan egyértelmű.
Az alapoktól tervezték újra az elektromos G-osztály technikáját, hogy a maximumot hozzák ki a V8-assal párhuzamosan kínált meghajtásból.
Honnan tudod, hogy a japánok bíznak az autóban? Egy luxushomokozó helyett az egykori NDK területén adták oda nyúzásra.
Rendhagyó rangsort készítettünk az ADAC-tesztben legjobban szereplő téligumikról.
130 lóerős hibrid hajtással igyekszik elcsábítani a Yaris, miközben kínosan ügyel rá, hogy a mindennapok során hű társad legyen.
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
Az Expo Centerben idén is nagyszabású kiállítással és izgalmas programokkal vár mindenkit a kilencedik alkalommal jelentkező Retropartyzánok.
Élőben is leleplezte a Kia a jövőre érkező, moduláris haszonjármű-platformját.
Veteránozni csak szívből érdemes! Annak ellenére, hogy az ára az egekben van, Rozikát nem a pénzbeli értéke miatt támasztották fel többször is.
A Cupra két megújult húzómodelljét, a Leont és a Formentort itthon próbáltuk ki, és már értjük, miért olyan sikeres a spanyolok új márkája.
Ha egy szép és erős BMW kupé az álmod, nem kell rögtön az M4-re vágynod, az elérhetőbb M440i életcélnak és sportkupénak is kiváló.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
A bajorok nagyra nőtt villanykombija tud valamit, amivel elcsavarhatja azoknak a fejét, akik a Teslát túlságosan ridegnek tartják.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
A Huracán bő tíz év után érkező utódja egy 920 lóerős, három villanymotoros, V8-as hibrid hajtáslánccal tépi fel az aszfaltot.
Lehet, hogy nem egy GT-Four, de igazi ritkaság az érintetlenül eredeti, alig több mint 9000 kilométert futott Toyota Celica.
Vonzó külső, tágas belső, magas felszereltség és fejlett akkutechnológia - ezekkel fektetné két vállra ellenfeleit a Torres EVX. Menni fog?
Ötajtós és kombi karosszériával jön az Audi vadonatúj, felső-középkategóriás villanyautó családja.
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
A kínai márka Európai kínálatának legkisebb villanyautója messziről nem a legvonzóbb autó, közelebbről megnézve viszont egyre jobban megszereted.
A piac egyik legszebb kompakt kombiját az erősebbik turbós benzinmotorral és automata váltóval teszteltük. Nem a hajtásláncáért szerettük!
30 évet vártam erre a filmre, és nem csalódtam benne, de azért látom a hibáit. Íme a Beverly Hills-i zsaru: Axel Foley élménybeszámoló.
Kívül-belül kicserélték, de a lemezek alatt nem sokat változott a legolcsóbb villanyautó. Bár hazai ára még nincs, azt már tudjuk, milyen vezetni.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Hiába a sok jó tulajdonsága, autóként számomra túl rideg, közlekedésre alkalmas kütyüként viszont nincs párja ezen a világon.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
A legújabb környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő, turbós benzines Omoda 5 szeptembertől kapható.
A Ford a maga képére formálta az ID.4 műszaki alapjait, az eredmény egy élvezetes családi villanyautó egyenesen Kölnből.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
A Lexus történetének legkisebb autója valójában egy újracsomagolt Toyota Yaris Cross, ami nem rontja az LBX esélyeit a célközönség szemében.
Idén sem hagytuk ki a klasszikus japán autók pécsi fesztiválját, ahol kordonok nélkül kaptunk merítést a szubkultúrából.
Vállalom és tartom, szerintem a II-es volt a legjobb Golf. Ez az ősmagyar példány bizonyítja, hogy nem csak a GTI-ket érdemes megőrizni.
A ritkaságok között is csemegének számító, brit piacra exportált Knight Estate-tel a Wartburg Garage Szolnok csapata autóztatott.
A flottavásárlók kedvence nem volt rászorulva a frissítésre, mégis találtak rajta változtatni valót. Tényleg érdemes volt hozzányúlni?
Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Idén is pazar hangulatot teremtettek a Tagore sétányon a Concours d'Elegance szépségversenyének indulói.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Dobozos egyterű ritkán kap ennyire vagány külsőt, a praktikum meg a felépítése miatt adott, akkor mégis mi nem stimmel?
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
Csak egy tuningolt, öreg Mitsubishinek tűnik, pedig Tommi Mäkinen világbajnok lett vele, mi kipróbáltunk egyet, és azóta menthetetlenül vágyunk rá!
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
Nem kevés időbe és pénzbe került, mire a Volkswagen olyan színvonalú villanyautót dobott piacra, ami képes megugrani a márka saját mércéjét.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
A Scenic visszatért a múltba, hogy az első generációt idéző koncepciót a mai igényekhez és elvárásokhoz igazítva a jövőbe repítse a Renault-t.