![32 km egy 32 éves új Celicával](https://kep.index.hu/1/0/5772/57728/577285/57728551_4270951_e44afe5b5322f66072031185b208ced9_wm.jpg)
32 km egy 32 éves új Celicával
Lehet, hogy nem egy GT-Four, de igazi ritkaság az érintetlenül eredeti, alig több mint 9000 kilométert futott Toyota Celica.
Lehet, hogy nem egy GT-Four, de igazi ritkaság az érintetlenül eredeti, alig több mint 9000 kilométert futott Toyota Celica.
Vonzó külső, tágas belső, magas felszereltség és fejlett akkutechnológia - ezekkel fektetné két vállra ellenfeleit a Torres EVX. Menni fog?
Ötajtós és kombi karosszériával jön az Audi vadonatúj, felső-középkategóriás villanyautó családja.
Sokan vágynak egy takarékos és praktikus dízel Passat kombira, de azt is tudják, melyik generáció mivel hívta fel magára a figyelmet? Most kiderül!
A kínai márka Európai kínálatának legkisebb villanyautója messziről nem a legvonzóbb autó, közelebbről megnézve viszont egyre jobban megszereted.
A piac egyik legszebb kompakt kombiját az erősebbik turbós benzinmotorral és automata váltóval teszteltük. Nem a hajtásláncáért szerettük!
30 évet vártam erre a filmre, és nem csalódtam benne, de azért látom a hibáit. Íme a Beverly Hills-i zsaru: Axel Foley élménybeszámoló.
Kívül-belül kicserélték, de a lemezek alatt nem sokat változott a legolcsóbb villanyautó. Bár hazai ára még nincs, azt már tudjuk, milyen vezetni.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Hiába a sok jó tulajdonsága, autóként számomra túl rideg, közlekedésre alkalmas kütyüként viszont nincs párja ezen a világon.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
A legújabb környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő, turbós benzines Omoda 5 szeptembertől kapható.
A Ford a maga képére formálta az ID.4 műszaki alapjait, az eredmény egy élvezetes családi villanyautó egyenesen Kölnből.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
A Lexus történetének legkisebb autója valójában egy újracsomagolt Toyota Yaris Cross, ami nem rontja az LBX esélyeit a célközönség szemében.
Idén sem hagytuk ki a klasszikus japán autók pécsi fesztiválját, ahol kordonok nélkül kaptunk merítést a szubkultúrából.
Vállalom és tartom, szerintem a II-es volt a legjobb Golf. Ez az ősmagyar példány bizonyítja, hogy nem csak a GTI-ket érdemes megőrizni.
A ritkaságok között is csemegének számító, brit piacra exportált Knight Estate-tel a Wartburg Garage Szolnok csapata autóztatott.
A flottavásárlók kedvence nem volt rászorulva a frissítésre, mégis találtak rajta változtatni valót. Tényleg érdemes volt hozzányúlni?
Volt idő, amikor a megosztó formatervű BMW-k még ritkaságnak számítottak, de ahogy most is, nem nézegetni, vezetni kell őket!
Idén is pazar hangulatot teremtettek a Tagore sétányon a Concours d'Elegance szépségversenyének indulói.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Dobozos egyterű ritkán kap ennyire vagány külsőt, a praktikum meg a felépítése miatt adott, akkor mégis mi nem stimmel?
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
Csak egy tuningolt, öreg Mitsubishinek tűnik, pedig Tommi Mäkinen világbajnok lett vele, mi kipróbáltunk egyet, és azóta menthetetlenül vágyunk rá!
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
Nem kevés időbe és pénzbe került, mire a Volkswagen olyan színvonalú villanyautót dobott piacra, ami képes megugrani a márka saját mércéjét.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
A Scenic visszatért a múltba, hogy az első generációt idéző koncepciót a mai igényekhez és elvárásokhoz igazítva a jövőbe repítse a Renault-t.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Újonc létére gyorsan befutott a BYD, a márka csúcsmodellje máris a Teslával versenyez, és van is esélye egy guszta szeletre a tortából.
A legendás tévés olyan korszakos sorozatokkal dobta fel a tévéműsort, mint a Linda az Angyalbőrben vagy a Família Kft.
2365 lóerőt vittünk versenypályára, pusztán szakmai alázatból. Sorhatos BMW, 1020 lóerős Tesla, könnyed Alpine és egy családi Kia az M-Ringen.
Nem hoz szégyent a Land Cruiserre, de néhány bucka és egy vizesárok sem állítja meg az összkerekes villany Toyotát.
Több köze van a Skoda Superb Combihoz, mint az elődjéhez, mégis hamisítatlan Passat az elektromos átállásnak fityiszt mutató kilencedik generáció.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Megjött az ADAC friss tesztje, amely a 215/55 R17-es nyári gumikat vizsgálta. Nem volt bukás, de az eredmények alapján jókora különbségek láthatóak.
Vagány külsőt, otthonos belsőt, kis tömeget, nagy hatótávot, jó vezethetőséget és alacsony árat ígér a franciák új, retrós villanyautója.
Az Égéstér vendége volt Pásztor Tamás és Majosházi Péter, akik a kategória 2. helyén zárták a rangos átlagtartó versenyt.
Ha parádés gyorsulás helyett takarékosságra, dízeles hatótáv helyett pehelysúlyra vágysz, és nem is akarsz érte sokat fizetni, ez a te villanyautód!
Mindegy, hogy régi vagy új, az egyik legnépszerűbb amerikai autót gyakran láthatjuk filmek és sorozatok négykerekű főszereplőjeként.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Az új CR-V-nek sikerülnie kellett, méghozzá jól. A japánok nem kapkodták el, és higgadtan összehozták a piac egyik legjobb csomagját.
Ezek a színészek nem voltak irigyek és kölcsönadták a saját autójukat egy film vagy sorozat stábjának. Nem mindegyik élte túl a szereplést!
A sportos külsejű S változat le sem tagadhatná, hogy a focistákat célozza, de miért is tenné, ha megveszik több mint két Audi SQ7 áráért?
A bajorok egyik legszebb kupéját a dízel/automata párosítás sem rontja el, ma már elérhető és fenn is tartható, de van egy gyenge pontja.
Ezek a színészek annyira megszerették a kellékként használt autókat, hogy a forgatás után sem tudtak megválni tőlük.
Ezekről a típusokról tét nélkül lehet álmodozni, mert hiába tűntek jó ötletnek, végül többnyire egyedi példányok maradtak.
Ismerős az érzés, amikor a társaság többi tagja feszülten figyeli az eseményeket, te viszont csak arra a lezúzott veteránra tudsz gondolni?
Sokak bánatára idén mindkét műsor véget ér, búcsúzóul összegyűjtöttük a kedvenceinket a legendás trió őrült és lebilincselő munkái közül.
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
A Budapesten forgatott Drágább, mint az életed autós üldözéséhez épített hero car teljesen működőképes, és pont olyan brutális, mint a moziban!
Még a gumikat sem cserélték le ezen a gyári állapotú C3-ason. Ülj be velünk a 365 Oldtimer Exhibition egyik büszkeségébe!
A négyajtós szabadidő-kupé alapváltozata egy csapásra megszeretteti a márkát, és azzal a lendülettel megutáltatja a benzinmotorokat.